וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ששוחרר: משה חוגג נעצר שוב אחרי שלא עמד בערבויות

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:15

אחרי שבית המשפט הקל עליו ואיפשר לו להציג ערבות בסך 8 מיליון שקלים כנכס נדל"ן, איש העסקים נעצר שוב כי לא עמד בתנאים. במהלך היום הובא בעלי בית"ר ירושלים לדיון בהארכת מעצרו ושוחרר בתנאים מגבילים

בווידאו: משה חוגג משתחרר למעצר בית/מערכת וואלה!

איש העסקים משה חוגג נעצר היום (שלישי) לפנות בוקר, לאחר שהפר את תנאי הערבות עליהם התחייב עם שחרורו ממעצר לפני כמה חודשים. בית המשפט הורה על חוגג למשוך את כספי הערבות ואז להפקיד שוב עד להשבוע, אך איש העסקים לא עשה זאת. בהמשך היום הובא בעלי בית"ר ירושלים לשעבר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, ושוחרר בתנאים מגבילים.

בחודש שעבר הורה בית משפט השלום בראשון לציון כי הערבות אותה הפקיד משה חוגג, כ-10 מיליון שקלים, תישאר בעינה לצורך המשך חקירה, אך במקביל איפשר להחזיר לו 2 מיליון שקלים, אם יציג כערבות זהה נכס נדל"ן השייך לו. נציגיו של חוגג דרשו כי הערבויות בסך 10 מיליון שקל יוחזרו לו, היות והסכום נלקח כהלוואות מעמיתים ו"מצבו הכלכלי בכי רע".

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
שוב נעצר. חוגג/דני מרון

חוגג נעצר בעקבות חשד למעורבות בפרשה שכללה עבירות מין ועבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. נציגיו טענו כי איש העסקים נלחם על הישרדות החברות שלו, וכתוצאה מהאירועים נגרמו לו נזקים כבדים, ולכן בית המשפט הסכים להקל מעט עם חוגג. בנוסף, צו עיכוב היציאה מהארץ כנגד חוגג נותר בעינו.

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully