וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: צ'לסי תודיע בקרוב על קוליבאלי, נאפולי מצאה מחליף

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 21:29

הבלם צפוי להשלים את הבדיקות הרפואיות ולחתום בבלוז, האיטלקים בעקבות קים מין ג'אי. ארסנל בעקבות קשר לאציו, דה יונג בדרך ליונייטד

תקציר: כוכבי הליגה הדרום קוריאנית - טוטנהאם 6:3/ספורט1

העברות

* תומאס סטראקושה שוערה של לאציו בעונה החולפת, חתם לארבע שנים בשורות ברנטפורד מהפרמיירליג.

* פלמנגו הכריזה על החתמתו של ארתורו וידאל. הקשר הצ'יליאני בן ה-35, ששוחרר מאינטר, הצטרף לקבוצה מריו דה ז'ניירו בחוזה לשנה וחצי במסגרתו ירוויח כ-235,000 דולר לחודש. וידאל קיבל את המספר 32 והוצג לפני המשחק נגד אתלטיקו מיניירו הלילה.

* אחרי סאגה ארוכה ומתישה, ברצלונה הכריזה על הארכת חוזהו של עוסמאן דמבלה. שחקן הכנף הצרפתי שהתנדנד בחודשים האחרונים, האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, עד קיץ 2024, וצפוי כמעט להכפיל את שכרו - מ-6 מיליון יורו נטו לעונה ל-11 מיליון.

* הקשר אלכס קראל עובר בהשאלה מספרטק מוסקבה לשאלקה עד תום העונה.

שמועות

* פבריציו רומאנו מדווח כי קאלידו קוליבאלי קרוב לסיים את הבדיקות הרפואיות בצ'לסי ויחתום בקרוב בשורות הבלוז. עוד מדווח רומאנו, כי הקבוצה אותה עוזב הבלם, נאפולי, סימנה כבר מחליף לסנגלי - קין מין ג'אי הדרום קוריאני שמשחק בפנרבחצ'ה. מאמן האיטלקים לוצ'יאנו ספאלטי אישר: "הוא בדיוק לרמה של נאפולי, הוא שחקן בהגנה ברמת ליגת האלופות".

* דיווח באיטליה: ארסנל מוכנה לשלם בסביבות 50 מיליון יורו הקיץ על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', קשרה של לאציו ונבחרת סרביה.

* אחרי שאיבדה הקיץ את כריסטנסן ורודיגר, צ'לסי ממשיכה בחיפוש אחרי בלמים ובאנגליה מדווחים שהבלוז מעוניינים בפרנסל קימפמבה, בלם פריז ונבחרת צרפת. האלופה הצרפתית תדרוש 50 מיליון יורו עבור השחקן, שמחוזר גם על ידי יובנטוס.

* במונדו דפורטיבו מדווחים כי ברצלונה ביקשה מפרנקי דה יונג לעזוב לאחר שהושגה הסכמה בין הקטלאנים למנצ'סטר יונייטד על דמי ההעברה שישלמו השדים האדומים עבורו (על פי פבריציו רומנו, הסכום יעמוד על 85 מיליון יורו כולל בונוסים). ההולנדי לעומת זאת, מעוניין להישאר ולהילחם על מקומו בבארסה.

* מנצ'סטר יונייטד מקווה להשלים את רכישתו של ליסנדרו מרטינס ביומיים הקרובים. אחרי ששוחחו עם אייאקס והתקרבו לסיכום על דמי מעבר של 50 מיליון יורו, נציגי המועדון שבו לאנגליה וממתינים לאישור ההנהלה על תנאי התשלום. פבריציו רומאנו, שפרסם את המידע, הוסיף כי הבלם הארגנטינאי סיכם את כל תנאיו.

* סרג' גנאברי קרוב מתמיד להארכת החוזה שלו בבאיירן מינכן, לפי ה"קיקר".

* ויאריאל דורשת 50 מיליון יורו עבור בלם נבחרת ספרד פאו טורס. ב"סקיי איטליה" נטען שיובנטוס רואה בו מועמד להחליף את מתייס דה ליכט אם האחרון יעזוב, אך לא מוכנה לשלם על כך הרבה.

* מונאקו קרובה להחתים את ברל אמבולו, חלוץ נבחרת שוויץ. הקבוצה מהנסיכות תשלם לבורוסיה מנשנגלדבאך כ-12.5 מיליון יורו בתמורה.

* עסקת מעברו של מילאן שקריניאר לפריז סן ז'רמן סגורה ב-90%, זאת לטענתו של סנטי אאונה מ"פוט מרקאטו", ואלופת צרפת בטוחה מאוד שההחתמה תושלם בקרוב.

* ב"ספורט" הקטלאני נכתב: לאור צירופו הצפוי של קאלידו קוליבאלי ומועמדותו של פרסנל קימפמבה, ז'ול קונדה כבר לא בעדיפות גבוהה מבחינת צ'לסי וזה פותח לו את הדרך לברצלונה.

* דיווח ב"פוט מרקאטו": רומא הציבה לעצמה כמטרה עיקרית להחתים את פאולו דיבאלה ושלחה הצעה לסוכן שלו. החלוץ הארגנטינאי עדיין מתלבט.

* צ'לסי וברנלי הגיעו לסיכום, הבלוז ישאילו לעונה הקרובה את המגן השמאלי יאן מאטסן בן ה-21, שחקן הנבחרת הצעירה של הולנד.

* סלרניטנה במו"מ מתקדם עם ויאריאל על צירוף החלוץ בולאי דיה. הוא יצטרף בהשאלה שתעלה 2.5 מיליון יורו ולאיטלקים תהיה אופציית רכישה בגובה 11 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully