וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: דיברתולומאו יישאר בקבוצה, קלויארו עזב

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 17:01

הקפטן בן ה-31 ישלים שש עונות בצהוב-כחול ויעבה את מצבת הישראלים של קטש לצד סורקין, פניני, מנקו וככל הנראה גם ג'ייק כהן. האמריקאי-איטלקי סיים את דרכו

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

אחרי שהשלימה את מכסת הזרים, מכבי תל אביב מתפנה למלא את מצבת הישראלים. היום (רביעי) הודיעה הקבוצה כי הקפטן ג'ון דיברתולומאו ימשיך לעונה נוספת, אחרי שהוחלט לממש את האופציה בחוזהו.

דיברתולומאו בן ה-31 (1.83) ייכנס לשנתו השישית במועדון, אחרי חמש עונות במהלכן זכה עם הצהובים בארבע אליפויות רצופות ופעם אחת בגביע המדינה.

בחמש העונות הקודמות הפך דיברתולומאו לקלע המוביל בין הישראלים בליגה (1,108 נקודות, 198 שלשות, 86.2% מהעונשין), הוא מוליך גם את טבלת החטיפות (137) והאסיסטים (318) ונמנה על סגל נבחרת ישראל.

ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
עדיין כאן. דיברתולומאו/דני מרון

מצבת הישראלים של מכבי תל אביב כוללת נכון לעכשיו את רומן סורקין, גיא פניני, רפי מנקו, דיברתולומאו וככל הנראה גם את ג'ייק כהן, שעשוי להמשיך בקבוצה לאור הסחבת והקשיים במשא ומתן עם טי ג'יי ליף.

כצפוי, מכבי תל אביב גם אישרה היום כי אנג'לו קלויארו יעזוב לאחר ארבע שנים בקבוצה. הפורוורד האמריקאי-איטלקי זכה בשנותיו בהיכל ביד אליהו בשלוש אליפויות ובגביע המדינה ועל פי הפרסומים הוא ישוב לליגה הטורקית כשיחתום בגלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully