וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מתייס דה ליכט נחוש לעבור לבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 19:51

הבלם ההולנדי כבר שוחח עם נאגלסמן וסליהאמידז'יץ' ונחוש לעבור אל אלופת גרמניה. עסקת סקמאקה לפריז סן ז'רמן צפויה להיסגר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

העברות

* ברצלונה צירפה את פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן בהעברות חופשיות. הקשר בן ה-25 מחוף השנהב מגיע אחרי עונה בה זכה באליפות עם מילאן ואילו הבלם הדני סיים את חוזהו בצ'לסי. שניהם חתמו לארבע שנים כל אחד. לחצו לידיעה המלאה

* יום עמוס בצמרת האנגלית. גבריאל ז'סוס הוצג באופן רשמי כשחקנה של ארסנל ומיד לאחר מכן מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על צירופו של קלווין פיליפס. אלופת אנגליה מכרה את הברזילאי בכ-45 מיליון ליש"ט ורכשה את פיליפס מלידס תמורת כ-43 מיליון ליש"ט.

* בעסקה נוספת בין המועדונים, לידס רכשה את הקשר בן ה-18 של מנצ'סטר סיטי, דרקו גיאבי. המחיר: כ-5 מיליון ליש"ט.

* פולהאם השלימה את רכישתו של ז'ואאו פלהיניה מספורטינג ליסבון. הפורטוגלי בן ה-26 נרכש תמורת כ-20 מיליון ליש"ט וחתם ל-5 שנים.

* טרבזונספור מצאה מחליף לאנתוני וואקמה: טרזגה המצרי. אלופת טורקיה רכשה את שחקן הכנף מאסטון וילה תמורת 4 מיליון יורו, אחרי שבעונה החולפת הוא שיחק כמושאל בבשאקשהיר.

* איגור טודור מונה למאמן מארסיי. בלם העבר הקרואטי אימן בעונה שעברה את ורונה האיטלקית וסיים איתה במקום התשיעי, עונה שנחשבה למוצלחת.

שמועות

* לאחר שקט בגזרה בימים האחרונים, לטענת "לה פריזיאן" עסקת ג'אנלוקה סקמאקה לפריז סן ז'רמן צפויה להפוך לרשמית בקרוב. פורסם שאלופת תשלם עבורו לססואולו 50 מיליון יורו.

* בגרמניה טוענים שמתייס דה ליכט רוצה לעבור רק לבאיירן מינכן. לפי הדיווח, הבלם ההולנדי של יובנטוס כבר שוחח עם המנהל המקצועי חסן סליהאמידז'יץ' ועם המאמן יוליאן נאגלסמן והוא לא מעוניין לעבור למקום אחר. עם זאת, המחיר שיובה דורשת הוא די יקר עבור באיירן - בין 80-60 מיליון יורו. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה הוא בנז'מן פבאר. דה ליכט נחוש לעבור לבאיירן ומעדיף אותה על פני צ'לסי ומועדונים אחרים.

* לאחר שמנכ"ל יובנטוס אישר כי מתייס דה ליכט מעוניין לעזוב הקיץ, הדיווחים באיטליה סותרים זה את זה: ב"גאזטה" נטען שהדרישה היא 90 מיליון יורו וצ'לסי תציע 80 מיליון, בעוד ב"קוריירה דלה סרה" נכתב שתג המחיר הוא 80 מ' והבלוז מוכנים לשלם 70 בשלב זה.

* על פי מספר מקורות בארץ המגף, נאפולי הצטרפה למרוץ אחרי פאולו דיבאלה ופתחה במגעים עם נציגיו של החלוץ הארגנטינאי, שהיה בדרכו לאינטר.

* ג'וד בלינגהאם יימכר בקיץ הבא, לפי ה"אתלטיק", כאשר בורוסיה דורטמונד תדרוש כ-120 מיליון יורו עבורו וריאל מדריד, צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ינסו לרכוש אותו.

* לידס יונייטד קרובה לרכוש את הקשר האמריקאי טיילר אדאמס, שמשחק בלייפציג ובנבחרת ארצות הברית. גם אברטון וסביליה התעניינו בשירותיו, אבל נטען שיהיה זה ג'סי מארש שיצרפו.

* סאות'המפטון הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו של הקשר הבלגי בן ה-18 רומאו לבייה תמורת 10 מיליון ליש"ט.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: "יונייטד ודה יונג מעולם לא שוחחו בנוגע לתנאיו"

לכתבה המלאה
מתייס דה ליכט, שחקן יובנטוס. David S. Bustamante, GettyImages
נחוש לעבור לבאיירן. דה ליכט/GettyImages, David S. Bustamante

* "כריסטיאן אריקסן הסכים בעל פה להצטרף למנצ'סטר יונייטד", כך דווח ב"את'לטיק". הקשר הדני בן ה-30, שיעזוב את ברנטפורד, הבהיר בפני השדים האדומים כי הוא מתכוון לקבל את הצעת החוזה לשלוש שנים.

* כמדי קיץ, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שוב מוזכר כמבוקש: צ'לסי וניוקאסל מעוניינות בו, אך לאציו לא מרוצה מההצעות שהוגשו בינתיים.

* ז'ואאו מוטיניו סיים את החוזה שלו בוולבס והפך לשחקן חופשי. פורטו ורומא מעוניינות בקשר בן ה-35.

* אתלטיקו מדריד ונאפולי מעוניינות בפדריקו ברנרדסקי, שסיים את דרכו ביובנטוס לאחר חמש שנים עם תום חוזהו.

* ברצלונה רוצה להיפרד מממפיס דפאי הקיץ, אבל ייתכן שתיתקל בקשיים כיוון שהיא דורשת 25 מיליון יורו תמורת ההולנדי, שמחזיק בחוזה לעונה אחת נוספת בלבד.

* בצרפת טוענים שבאיירן מינכן הגישה הצעה רשמית לראן על החלוץ בן ה-17 מאתיס טל והציבה אותו בעדיפות עליונה עוד הקיץ. הקבוצה הצרפתית טרם הגיבה להצעה ועדיין לא ברור כמה כסף בדיוק הציעה אלופת גרמניה.

* לורנצו קולומבו ממילאן צפוי להצטרף ללצ'ה בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully