וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק: ניר ביטון סיכם לשנתיים במכבי תל אביב

30.6.2022 / 12:15

החתמה גדולה נוספת לצהובים אחרי ערן זהבי: אחרי שהוגשה הצעה משופרת עבור בלם/קשר סלטיק, הוא הסכים להצטרף רשמית לקבוצה המתחדשת של איביץ'. הקבוצה הציגה את המדים החדשים לעונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

אחרי ההחתמה הנוצצת של ערן זהבי, מכבי תל אביב שמה את ידה על שחקן נבחרת נוסף: אחרי מגעים ממושכים עם ניר ביטון, הבלם/קשר של סלטיק בתשע השנים האחרונות, סיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בקרית שלום. ביטון, שסיים את דרכו בסלטיק אחרי כמעט עשור של הישגים והיה שותף לזכייה ב-18 תארים, יחזק את החלק האחורי של איביץ' והוא למעשה חוזר לליגת העל לראשונה מאז יצא לסקוטלנד כשחקן של מ.ס. אשדוד. העסקה הגיעה לידי סיכום אחרי שמכבי תל אביב העלתה את הצעתה הצעה לשחקן אותו מייצג סוכנו רונן קצב, וזה נענה בחיוב.

ניר ביטון שחקן סלטיק. Lukas Schulze, GettyImages
עוד חיזוק למכבי תל אביב. ניר ביטון/GettyImages, Lukas Schulze

ניר ביטון חווה קריירה ארוכה מאוד בסלטיק ומלאת הישגים. הוא חתם בקבוצה באוגוסט 2013 לארבע שנים ומאז הוא לבש את המדים הירוקים. לביטון יש בסך הכול 175 הופעות ליגה במדי סלטיק, במהלכן הוא כבש עשרה שערים. ביטון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של ישראל ב-2010 כשבמאזנו 3 שערים ב-39 הופעות בינ"ל ועוד 39 הופעות במדי הנבחרות הצעירות של ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מדי החוץ של מכבי תל אביב לעונת 22/23. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עיצוב פרוע. מדי החוץ החדשים של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עונה חדשה כבר מעבר לפינה, ולקראתה מכבי תל אביב השיקה הבוקר (חמישי) את מדי המשחק החדשים שלה ביחד עם 'FILA'. זו העונה הרביעית ברציפות בה נמשך שיתוף הפעולה בין המועדון למותג האופנה האיטלקי.

תלבושת הבית הרשמית של מכבי תל אביב עוצבה העונה בהשראת שני הצבעים המזוהים ביותר עם המועדון - ששולבו לחולצת אחת בעלת הדפס פסים אנכי בגוונים של צהוב וכחול רויאל. החולצה עשויה מבד טקסטיל איכותי ובחזיתה מתנוסס הסמל העשוי סיליקון ומעליו רקומים 4 כוכבים, המציינים את 24 האליפויות של הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הישראלי.

בניגוד לעיצוב הקלאסי של מדי הבית, חולצת החוץ מציגה מראה פראי עם פרינט קמופלאז' טונאלי בגוונים כחולים. דגם זה סרוג בטכניקת ג'קארד וכמובן שגם בו תמצאו פרטים זהים לאלה המופיעים על החולצות המקוריות של שחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully