וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כ מיש עתיד נערך להתמודד לראשות העיר אך לפיד לא יתמוך בו

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 10:24

סימון דוידסון אמר לאחרונה כי "יהיה ראש עיריית נתניה", ואנשים איתם שוחח אמרו כי בחן התמודדות בבחירות בעוד כשנה וחצי. ואולם, לפיד לא צפוי לתמוך בו בשל הפופולריות של ראש העיר המכהנת. בינתיים, דוידסון החליט להמתין לסגירת הרשימות לכנסת לפני שיוותר על זירה זו

סימון דוידסון בוועדת המשנה של הכנסת/ערוץ הכנסת

ח"כ סימון דוידסון מ"יש עתיד" החל להיערך לאחרונה לאפשרות כי יתמודד לראשות עיריית נתניה בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, אך לוואלה! נודע כי יו"ר המפלגה, השר יאיר לפיד, לא צפוי לתמוך במועמדותו אם אכן ירוץ לתפקיד בשל הפופולריות של ראש העיר המכהנת, מרים פיירברג.

בינתיים, דוידסון החליט להמתין לסגירת הרשימות לכנסת ה-25 ולתוצאות הבחירות הארציות, כדי לבחון האם יוותר על הזירה הארצית. דוידסון, תושב העיר נתניה, הוא חבר כנסת חדש ביש עתיד, ששובץ לרשימה לכנסת העשרים וארבע במקום ה-22 ולא נכנס. לאחר התפטרותו של סגן שר החוץ עידן רול באמצעות החוק הנורווגי, הוא הושבע לכנסת ביולי 2021.

דוידסון שנחשב לדמות מוכרת בעיר אמר לאחרונה לאחד המקומונים בעיר, "אהיה בעתיד ראש עיריית נתניה", כלשונו. אנשים שעמם שוחח דוידסון על כך אמרו כי הוא בחן את האפשרות להתמודד בבחירות שייערכו בעוד כשנה וארבעה חודשים.

סימון דוידסון. דני מרון
החל להיערך לאפשרות להתמודד לראשות עיריית נתניה. דוידסון/דני מרון

עם זאת, לאחר שהובהר לו כי המפלגה לא תתמוך בו, דוידסון שוקל מחדש את התמודדותו וימתין כאמור לתוצאות הבחירות לכנסת. יש עתיד לא תתמוך במועמדות של פרייברג אך הפופולריות שצברה מועמדת הליכוד וכן הסיכוי הנמוך לנצח אותה, ככל הנראה הובילו להחלטה לא להריץ מועמד מטעמם.

מיש עתיד נמסר: "ח"כ סימון דוידסון רץ בבחירות הארציות ברשימת יש עתיד".

ח"כ דוידסון הכחיש כי בכוונתו לרוץ לראשות עיריית נתניה: "פונים ולוחצים עליי אבל אני לא נערכתי להתמודדות. לפיד לא דיבר איתי על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully