וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום ניצב סדבון מפקד מחוז דן במשטרה

27.12.2000 / 17:56

יוסי סדבון יחליף את ניצב שלמה אהרונישקי, שייכנס לתפקיד מפכ"ל משטרת ישראל בשבוע הבא; הניצב הנכנס ליוצא: "אני זקוק להרבה תמיכה ממך כדי למגר את הפשע"

מאת אסף לוי

המפכ"ל הבא של משטרת ישראל, ניצב שלמה אהרונישקי, סיים היום את תפקידו כמפקד מחוז תל אביב ובתחילת השבוע הבא ייכנס לתפקידו כמפכ"ל המשטרה, ויעלה לדרגת רב ניצב. לתפקיד מפקד מחוז תל אביב נכנס ניצב יוסי סדבון, שעד לאחרונה שימש כראש אגף החקירות במטה הארצי. הערב נערך במטה משטרת מחוז תל-אביב טקם חילופי התפקידים.

ניצב אהרונישקי שירת כמפקד מחוז תל אביב במשך כארבע שנים, במהלכן רשם שורה של הצלחות במלחמה בפשיעה החמורה בתל אביב ובארגון מערכת השיטור הקהילתי. לכידתו של האנס הסדרתי בני סלע, לכידת מצית בתי הבושת יריב ברוכים, המלחמה בכנופיות הפשע מפרדס כץ ורמת עמידר נזקפות, בין היתר, לזכותו של אהרונישקי.

בדברי הפרידה מהמחוז איחל אהרונישקי הצלחה למחליפו בתפקיד, ניצב סדבון, ואמר כי "מגיע לכאן איש טוב ומנוסה שמכיר את המחוז ואני בטוח שיצליח בתפקידו".

בנוגע לתפקידו כמפכ"ל המשטרה לאור המחלוקת הקשה בציבור הישראלי סביב שאלת ירושלים אמר אהרונישקי כי "אנחנו הולכים לתקופה קשה ומורכבת, ואני כמפכ"ל אצטרך למצוא דרכים להרגיע את השטח ולנהל את המדינה כך ששתשמור על החוק".

ניצב סדבון, אשר שימש בשנתיים האחרונות כראש אגף החקירות במהלכן עמד בראשן של חקירות מורכבות ורגישות דוגמת פרשת המתנות של נתניהו, פרשת הכספים של נשיא המדינה לשעבר עזר ויצמן ורבות אחרות, קיווה להתמנות למפכ"ל המשטרה בסבב המינויים הנוכחי, אולם לבסוף הוחלט כי עליו "להתבשל" יותר ולהתנסות בפיקוד על מחוז גדול. עם כניסתו אמר סדבון לאהרונישקי כי "אני מצפה להרבה עזרה ממך".

עוד הוסיף סדבון ואמר כי "אני מכיר את המחוז, נכונה לי עבודה רבה וקשה ואני מודה לניצב אהרונישקי שהוביל את המחוז להישגים במלחמה בפשיעה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully