וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את אוסטין הולינס. ניבו, בראון וליף בדרך

27.6.2022 / 10:32

הצהובים מתקדמים באופן משמעותי בבניית הסגל. הגארד-פוורורד (30, 1.93 מטר) מגיע מהכוכב האדום בלגרד. קטש: "שומר מצוין שיכול לשחק בכמה עמדות". נטייה לממש את האופציה על אוואנס

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי תל אביב מתקדמת בבניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה. אחרי שאתמול (ראשון) החתימה הקבוצה באופן רשמי את דארן היליארד מבאיירן מינכן, היום חתם גם הגארד-פורוורד אוסטין הולינס. האמריקאי (30, 1.93) חתם לשנתיים והוא מגיע מהכוכב האדום בלגרד.

הולינס הוא בנו של כדורסלן העבר ליונל הולינס, שזכה באליפות ה-NBA עם פורטלנד טריילבלייזרס ואחרי הפרישה היה חבר בצוותי האימון של כמה קבוצות NBA, עמד על הקווים בממפיס גריזליס (2009-2013) והיה עוזר בלוס אנג'לס לייקרס בשנים 2019-2021.

הולינס כאמור שיחק בעונה החולפת בכוכב האדום בלגרד ולפני כן שנתיים בזניט סנט פטרסבורג. באירופה שיחק גם בגרמניה, צרפת ופינלנד. הממוצעים שלו בשלוש עונות יורוליג עומדים על 8.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים, 1.1 אסיסטים ו-1.1 חטיפות בקרוב ל-21 דקות משחק.

הולינס אמר: "אני נרגש לגבי החזון של המאמן והארגון כולו. אני כבר לא יכול לחכות לקחת חלק מההיסטוריה והמסורת של המועדון".

המאמן עודד קטש: "אנחנו שמחים מאוד לצרף את אוסטין הולינס לסגל. מדובר בגארד בעל אופי טוב, חבר טוב לשחקנים שלצידו בחדר ההלבשה, שומר מצוין ושחקן שיכול לשחק בכמה עמדות. הוא יכול לתת לנו פתרונות למגוון סיטואציות והרכבים על המגרש".

אוסטין הולינס שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צהוב חדש. הולינס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי קרובה גם לצרף גם את הגארד לורנזו בראון מיוניקס קאזאן, הסנטר ג'וש ניבו מז'לגיריס קובנה, והמתאזרח טי ג'יי ליף ששיחק בסין אשתקד. עם בראון וניבו קיימים למכבי תל אביב הבנות והם צפויים לחתום על חוזה במועדון כשעם ליף המגעים מתקדמים ובמכבי מקווים לנעול גם אותו. שם נוסף שנמצא עדיין במגעים עם המועדון הוא דריל מייקון מפנאתינייקוס.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע כי במועדון נוטים לממש את האופציה על הגארד קינן אוואנס, לו ולמכבי יש אופציה דו צדדית לקראת העונה הבאה. אם הצהובים אכן יבחרו לשמור על אוואנס, הוא יצטרף לרומן סורקין שממשיך מהעונה שעברה בוודאות, כשבמועדון צריכים עדיין לקבל החלטה סופית לגבי ג'ון דיברתולומיאו, לו אין חוזה לעונה הבאה, ג'ייק כהן לו אופציה לעונה שנייה ויפתח זיו שמחזיק בחוזה מובטח לעונת 2022/23.

עוד בוואלה!

"בלאט הוא מסוג הדמויות שיכולות להאיר למכבי את הדרך קדימה"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
הסגל ממשיך להתגבש. קטש/ברני ארדוב
שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו. דני מרון
יחזור לישראל? ניבו/דני מרון

ניבו (24, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס A&M משנת 2020. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בישראל כשחתם בהפועל אילת ורשם 13.9 נקודות ו-9.9 ריבאונדים למשחק אך לא סיים את העונה במדי הקבוצה כשעזב במבצע שומר החומות. בקיץ 2021 חתם בז'לגיריס קובנה והיה לאחד השחקנים המפתיעים של העונה.

ליף (25, 2.08), בנו של שחקן נבחרת ישראל בראד ליף, יליד תל אביב שיחק שנה אחת ב-UCLA לפני שנבחר במקום ה-18 בדראפט 2017 אך לא פרץ בשלוש עונות ב-NBA. אחרי שנראה היה שהפורוורד מתעקש להישאר בליגה הטובה בעולם חתם העונה בגואנגז'ו הסינית והפך לאחד השחקנים המצטיינים בליגה. ליף ייצג את ישראל ברמת נבחרת הנוער והעלה אותה לדרג א' ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully