וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיילת בת 69 נפלה מגובה בנחל עמוד שבאזור הגליל העליון - ונהרגה

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 13:12

המטיילת נפלה מגובה של כשמונה מטרים, לעומק הנחל אליו לא מתאפשרת גישה עם רכב. למקום הוזעקו צוות מד"א ומסוק חילוץ של חיל האוויר. צוותי הרפואה חברו רגלית לאישה וביצעו בה פעולות החייאה - אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה בשטח. "הטיול הסתיים בטרגדיה קשה"

בווידאו: תיעוד חילוץ הבת והאב שנפלו לבור בפרדס חנה/כבאות והצלה

מטיילת בת 69 נהרגה היום (שישי) לאחר שנפלה מגובה של כשמונה מטרים בנחל עמוד באזור הגליל העליון. למקום הוזעק צוות מד"א ומסוק חילוץ של חיל האוויר של האוויר. צוותי הרפואה ביצעו באישה פעולות החייאה אך מותה נקבע בשטח.

פאראמדיק מד"א שמעון אקנין שהוזעק למקום סיפר כי המטיילת נפלה בעומק השטח של הנחל, במקום ללא גישה לרכב. "מדובר באירוע עצוב", אמר. "ירדנו רגלית למקום, חובשת שליוותה את המטיילים החלה להעניק לאשה טיפול רפואי ובסיוע טלפוני ממוקד מד"א החלו לבצע פעולות החייאה. הן נמשכו בסיוע יחידת חילוץ, צוות רפואי של יחי' 669 של חיל האויר וצוותים של מד"א. לאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותה של האשה בשטח. טיול שהסתיים בטרגדיה קשה".

חילוץ מטיילים מנחל עמוד, 17 ביולי 2020. דוברות משטרת ישראל, אתר רשמי
הטיול הסתיים בטרגדיה. חילוץ מטיילים מנחל עמוד, יולי 2020/אתר רשמי, דוברות משטרת ישראל

לפני כשבוע גבר ובתו בת הארבע נפלו לבאר מים ריקה בעומר 15 מטרים באזור הפרדסים בין פרדס חנה לחדרה. צוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום חילצו אותם כעבור שעות, ומצבם הוגדר בינוני.

בני המשפחה, אב, בתו ובנו תושבי פרדס חנה, יצאו לטיול טבע רגלי של שבת אחר הצהרים כשלפתע בת הארבע טיפסה על הבאר ונפלה. האב טיפס אחריה, והחל לרדת מטה על סולם ברזל המותקן בבאר. הוא הצליח להגיע אליה אסף אותה בזרועותיו והחל לטפס מעלה, אלא שהסולם היה חלוד ובמהלך העליה, בערך במחצית הגובה, סולם הברזל החלוד נשבר וגם הוא נפל פנימה מבלי יכולת לטפס בחזרה. ככל הנראה, הם נפלו על ג'ריקנים בקרקעית וייתכן כי גורם זה הציל אותם מפציעה חמורה יותר.

הילד בן החמש שהיה עמם ולא נפל לבור החל לצעוד על השביל להזעיק עזרה עד שנתקל בעוד מטיילים וסיפר להם אל שאירע והם התקשרו והזעיקו כוחות חילוץ והצלה. לאחר שחולצו ע"י הכבאים, הם הועברו לטיפול מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully