וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירייטס נחתה לראשונה בנתב"ג; כמה יעלה לטוס לדובאי?

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 16:31

ישראל משתדרגת עם נחיתתה היום של אחת מחברות התעופה הטובות בעולם - אמירייטס - שתפעיל טיסה יומית לדובאי במטוסים חדישים ומחלקות מפנקות, כולל קונקשנים ליעדים אהובים באסיה.

מטוס איירבאס A380 של אמירייטס/צילום: Emirates

חברת אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות ומהגדולות והטובות בעולם, נכנסה באופן רישמי לקו הטיסות בין דובאי לישראל, כשנחתה בצוהריים (חמישי) לראשונה בנתב"ג. טקס ההסלנה המסורתי נערך בנוכחות בכירים דיפלומטים מאיחוד האמירויות וישראל, ביניהם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי.

אמירייטס מגיעה לארץ, אחרי שדחתה את תחילת הקו פעמיים וזאת עקב מגבלות הקורונה. בטיסה היום חשפה החברה את מטוס הבאוינג Game Changer" 777" שלה, שמציע את המחלקה הראשונה הייחודית והראשונה בעולם, המורכבת מסוויטות יוקרה פרטיות הסגורות במלואן, עם חלונות וירטואליים ואף מציעות שירות חדרים. בהמשך, תפעיל החברה בקו לתל אביב את הבואינג 777-300ER, להם תצורה של שלוש מחלקות: 8 סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים הנפתחים למיטות במחלקת העסקים ו-304 מושבים מרווחים במחלקת התיירים.

הטיסות של אמירייטס בקו דובאי-תל אביב:
מדובאי: EK931 - הטיסה תמריא בכל יום בשעה 15:50 שעון דובאי ותנחת בנתב"ג בשעה 18:00 שעון ישראל.
מתל אביב: EK932 - הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 19:55, ותנחת בדובאי בשעה 23:59 שעון דובאי.

בואינג 777 של אמירייטס נוחת לראשונה בישראל, 23.6.22. סיון פרג',
טקס ההסלנה על מטוס אמירייטס שנחת בנתב"ג, היום/סיון פרג'
בואינג 777 של אמירייטס. אמירייטס,
המטוס של אמירייטס שבו תטסו לדובאי. בואינג 777-300ER/אמירייטס

חשבו גם על שומרי הכשרות

כניסת אמירייטס לקו הטיסות הפופולרי והנחשק עשויה לשדרג את קו הטיסות, זאת באמצעות צי מטוסים מהמתקדמים והיוקרתיים בעולם. באמירייטס חשבו גם על קהל שומרי המצוות בארץ, ויציעו אוכל כשר מבית "כושר ערביה" שבבעלות החברה, המספקת בשוטף לטסים באמירייטס ברחבי העולם.

אמירייטס מצטרפת ללא מעט חברות תעופה שטסות בקו לדובאי, בהן אל על, ישראייר וארקיע, וגם חברת הלואוקוסט האמירתית פליי דובאי, ואליהן נוסיף גם את איתיחאד איירווייז שטסה לאבו דאבי, כך שמצופה תחרות קשה לכולן שרק תיטיב עם הנוסעים.

טיסה לדובאי עם חברת אמירייטס בחודשים יולי-אוגוסט תעלה החל מ-300 דולרים לכל כיוון.

המחלקה הראשונה בבואינג 777 של אמירייטס. אמירייטס,
8 סוויטות פרטיות. המחלקה הראשונה במטוס/אמירייטס
מחלקת תיירים בבואינג 777 של אמירייטס. אמירייטס,
חדיש ויש גם אוכל כשר. מחלקת התיירים בבואינג 777 של אמירייטס/אמירייטס

טיסות ל-210 יעדים ב-100 מדינות

ואם כבר הזכרנו עולם, השקת הקו החדש מביאה עמה בשורה כפולה: טיסות הקונקשן של אמירייטס וחברת הבת פליי דובאי לדובאי ונמלים נוספים בעולם עם כמות אדירה של 210 יעדים ב-100 מדינות - ימשכו ישראלים רבים שימשיכו ליעדים ארוכי טווח במזרח הרחוק, אוסטרליה, אפריקה וצפון ודרום אמריקה, ויקצרו משמעותית את משך הטיסה אליהם. לפי מומחה התעופה יוסי פישר, "התחרות של אמירייטס תבוא לידי ביטוי בקווים לבנגקוק, פוקט, מאנילה, טוקיו, אוסקה, הונג קונג, סינגפור, האנוי, סידני, מלבורן ובאלי". ואכן, באמירייטס יודעים שלא יהיו הכי זולים בקו לדובאי (לשם כך יש להם את פליי דובאי שבבעלותה), ומכאן שהם יתחרו עם גולף אייר, רויאל ג'ורדניאן ושאר חברות מזרח-תיכוניות ואסייאתיות על ליבו של הנוסע הישראלי בדרך למזרח.

לשם כך, הצטיידה אמירייטס גם בצי מטוסים שהוא מהחדישים בעולם, כשגולת הכותרת היא ללא ספק המחלקה הראשונה במטוסי החברה, לצד מחלקות עסקים ותיירים, שמעניקות חוויה בלתי רגילה. בבואינג 777 שנחת היום בארץ ישנה, כאמור, מחלקה ראשונה יפהפייה, המצוידת במיטב החידושים הטכנולוגיים ונוחה להפליא, לצד מחלקת ביזנס יוקרתית ומרשימה.

עוד מציין פישר, שהבשורה של אמירייטס היא לא רק בתחום טיסות ההמשך, אלא לא פחות חשוב בשינוע של מטענים למזרח הרחוק וממנו ארצה. "למטוס רחב הגוף שיישרת את הקו לנתב"ג מסוג בואינג 777-300 יש יכולת נשיאה של 21 טונות", הוא מסביר. "רשת החיבורים מדובאי תפתח לישראל ערוצי יצוא ויבוא חדשים ותוזיל אולי עלויות של הטסת מטענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully