וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטואל האריך חוזה, באר שבע הודיעה: "מליקסון מרגיש מצוין"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 11:06

החלוץ ימשיך לשלוש עונות נוספות, עוזר המאמן צפוי להשתחרר מבית החולים אחרי שחש לחצים בחזה: "ההליך הרפואי שעבר נמצא תקין". אלחמיד ממשיך לחפש פתרון עם ברקת

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

בהפועל באר שבע התבשרו היום (שני) כי מאור מליקסון עבר בהצלחה הליך רפואי אחרי שחש במהלך השבת לחצים בחזה. בקבוצה מחכים שעוזר המאמן ישוחרר מבית החולים ללא הגבלה כלשהי שתמנע ממנו לשוב לקבוצה ויצטרף לפתיחת האימונים. אתמול נעדר מליקסון מאימון הפתיחה מאחר שבמהלך השבת חש לחצים בחזה ואושפז בבית החולים לבדיקות שונות. על פי גורמים במועדון, הבדיקות שנערכו אתמול למליקסון היו תקינות, ובמהלך היום הוא אמור להיות משוחרר לביתו ללא דבר שימנע ממנו לשוב לפעילות כעוזרו של אליניב ברדה.

מליקסון הוקפץ במהלך העונה שעברה לשמש כעוזרו של ברדה אחרי שרוני לוי ועוזרו אריק בנאדו עזבו. עבור אלונה ברקת זה היה טבעי שמליקסון ימשיך עם ברדה לעונה הבאה וכך גם רצה המאמן הטרי שחתם רק בשבוע שעבר על חוזה בקבוצה לשנתיים.

נושא הלב הוא עניין מאוד רגיש בהפועל באר שבע בעיקר בשל מה שעבר על ברדה עצמו. כעת מקווים בקבוצה שעניין מליקסון יהיה חד פעמי וששחקן העבר יחזור בכל העוצמות לפעילות בקבוצה.

מאור מליקסון עוזר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יחזור במלוא העוצמה? מליקסון/דני מרון

בעניין אחר, בעניין אחר, הפועל באר שבע הודיעה כי רותם חטואל האריך את חוזהו בקבוצה לשלוש עונות נוספות. השחקן אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להמשיך את דרכי בקבוצה, התחברתי למועדון ולעיר ואני מודה לאוהדים על האהבה שהם מרעיפים עליי במגרש ומחוצה לו. אעשה הכל על מנת לעמוד במטרות".

אימוני הקבוצה יימשכו היום כשעדיין מרחפת מעל שאלת עתידו של חאתם עבד אלחמיד. אתמול הגיע הבלם לאימון, אך נשאר לעשות טיפול בחדר הרפואי אחרי שכזכור סיים את העונה כשהוא לא כשיר לגמרי. השחקן מקווה למצוא פתרון מול אלונה ברקת כדי שתשחרר אותו מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully