וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי לא קלע שלשה אחרי 233 משחקים, גרין: "זה מצוין עבורנו"

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 13:43

הווריירס ניצחו למרות משחק נפל של קרי, הפורוורד דווקא התעודד מזה: "הוא יגיב במשחק 6". וויגינס סחט מחמאות וגם: מדוע טייטום לקח את הכדור בפסק הזמן?

לפני שלוש שנים בדיוק קליי תומפסון נפצע בצורה קשה בגיד האכילס במהלך גמר ה-NBA. בלעדיו, גולדן סטייט הפסידה לטורונטו שזכתה באליפות ומאז הווריירס לא הצליחו לשחזר את ההישג. הבוקר (שלישי) תומפסון קלע 21 נקודות ויחד עם אנדרו וויגינס (26 ו-13 ריבאונדים), השניים חיפו על משחק פושר מאוד של סטף קרי (0 מ-9 מחוץ לקשת) וגולדן סטייט רחוקה ניצחון אחד מאליפות שביעית עם 94:104 ביתי על בוסטון.

סטיב קר החמיא לאנדרו וויגינס, שרשם שיא נקודות בפלייאוף והוכיח מדוע הוא נבחר ראשון בדראפט: "זו הסיבה שהוא נבחר 1 בדראפט. הוא עושה עבודה נהדרת בלהבין מה אנחנו צריכים. הוא לוקח ריבאונדים, מתקיף את הטבעת ושומר את השחקנים הכי טובים בקבוצה היריבה. הוא מתאים לנו ואנחנו מתאימים לו. זו חתונה נהדרת. הוא פנטסטי לא רק בסדרה הזו, אלא לאורך כל הפלייאוף".

אנדרו וויגינס עם דריימונד גרין גולדן סטייט. רויטרס
השתיק הרבה מבקרים. וויגינס חוגג/רויטרס

"יש סיבה שהוא פתח באולסטאר", הוסיף דריימונד גרין, "ככל שהאתגר שאנחנו מציבים לו גדול יותר, כך התגובה שלו גדולה יותר. אתה רוצה שחקנים כאלו בקבוצה. כאשר הבמה גדולה, הם מגיבים ומשחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם וזה מה שהוא עושה".

אחרי שהפגיז 43 נקודות במשחק הקודם, סטף קרי הסתפק כאמור ב-16 נקודות ו-8 אסיסטים, אך החטיא את כל תשע הזריקות שלו מחוץ לקשת. המשחק הזה קטע לסטף רצף של 132 משחקי פלייאוף רצופים עם לפחות שלשה אחת. בסך הכול הוא רשם 233 משחקים רצופים עם שלשה, עד למשחק הזה.

סטף קרי התייחס למשחק הנפל שלו ואמר: "אני אמשיך לזרוק. פשוט ככה. אני לא מפחד להחטיא, היו לי משחקים כאלו. והגבתי. אני שמח שהיו שחקנים אחרים שהתעלו והשגנו את הניצחון".

דריימונד גרין דווקא מצא נקודה חיובית ממשחק השפל של קרי ואמר: "0 מ-9 מחוץ לקשת? הוא יזכור את זה במשחק מספר 6. זה בדיוק מה שהיינו צריכים. מצאנו התקפה גם בלעדיו, הוא יחזור להיות סטף קרי והוא ימשיך לזרוק. זה עצום עבורנו".

סטפן קרי גולדן סטייט. רויטרס
הרצף שלו נשבר, אבל זה לא מנע מגולדן סטייט ניצחון. סטף קרי/רויטרס

"לא היינו חדים כמו שהיינו צריכים", סיכם מנגד אל הורפורד, "זה קשה. אנחנו עם הגב אל הקיר עכשיו ואנחנו צריכים להראות ממה אנחנו עשויים". "לא היינו במיטבנו, כשלנו בהנעת הכדור", הוסיף המאמן אימה אידוקה, "הרבע השלישי הראה שאנחנו מסוגלים להראות את זה. מצאנו שחקנים פנויים על ידי הנעת כדור, אבל לא עשינו את זה ברבע האחרון".

ג'ייסון טייטום שקלע 26 נקודות אך לא הצליח להושיע, אמר: "יש לנו ביטחון. אנחנו צריכים לנצח ביום חמישי. היינו בסיאוטציה הזו לפני כן. זה לא נגמר". טייטום נשאל מדוע הוא לקח את הכדור איתו באחד מפסקי הזמן ואמר: "דריימונד גרין לא נתן לי לזרוק, אז לקחתי איתי את הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully