וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל ענק לאנה זק: חצי מיליון שקל תמורת שיר אחד

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 11:57

רשת SACARA רכשה את זכויות היוצרים ללהיט החדש של אנה זק: 'מי זאת' שרשם 3.7 מיליון השמעות. זק משמשת כפרזנטורית של המותג ובכך זוכה רשת הקוסמטיקה לשיתוף פעולה כפול עם הכוכבת

רשת SACARA רכשה את זכויות הלהיט החדש 'מי זאת' של הכוכבת אנה זק, המשמשת גם כפרזנטורית המותג. סקארה שילמה חצי מיליון שקל בעבור רכישת הלהיט החדש ובכך רושמת שיתוף פעולה כפול בין הרשת לכוכבת הפופ.

אנה זק שחררה רק לפני כשלושה שבועות את השיר "מי זאת" וכבר עכשיו זכה השיר ל-3.8 מיליון צפיות ביוטיוב ומככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר, ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון.

בשיר החדש חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי.

קמפיין ענק עם השיר הנרכש

רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת", הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.

מאנה זק נמסר: "סקארה ואני חוגגים כמעט שנתיים של שיתוף פעולה מוצלח, והם מזמן הפכו בשבילי לבית. אני שמחה ונרגשת מעליית הפרסומת לטלוויזיה - חגיגה כפולה בשבילי".

מקליפ מי זאת של אנה זק. שי תמיר,
צילומים מתוך הקליפ לשיר הנמכר של אנה זק/שי תמיר

קמפיין וקולקציית קפסולה משותפת

לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה: "מהר מאוד זיהינו את הפוטנציאל הרב בלהיט החדש. השיר שמתחבר מתחבר ונשען על ערכי המותג סקארה: יופי נשיות וסטייל ומעביר מסר של כוח נשי והצלחה. הערכים יבואו לידי ביטוי בקמפיין הפרסומי שאנו מתכננים לעלות, לרגל השקת מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור והטיפוח של סקארה".

אנה זק, כוכבת פופ, זמרת, ושחקנית, בעלת אינסטגרם המונה 1.4 מיליון עוקבים וטיק טוק בעל 5.1 מיליון עוקבים. נחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, השיקה לא מזמן בשיתוף פעולה עם רשת הקוסמטיקה SACARA קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת, והעלתה קמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA בתקציב של 2.5 מיליון שקל.

מתוך הקליפ לשיר "מי זאת" של אנה זק. שי תמיר,
רשת סקארה שילמה חצי מיליון שקל עבור הזכויות לשיר "מי זאת"/שי תמיר

SACARA היא רשת קוסמטיקה גדולה עם 65 סניפים בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully