וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יכול היה לקרות בישראל: ליאונל מסי עם חמישייה היסטורית

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 23:03

במקום לבקר בארץ, הקפטן קבע שיא במדי ארגנטינה ב-0:5 על אסטוניה וחגג חמישייה שנייה בקריירה, כעשור אחרי שעשה זאת במדי ברצלונה

תקציר: ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה במשחק הפיינליסימה/ספורט1

במקום להגיע לביקור בישראל, נבחרת ארגנטינה פגשה הערב (ראשון) את אסטוניה למשחק ידידות באצטדיון אל סדאר בפמפלונה וליאונל מסי עשה היסטוריה כשהיה חתום על כל השערים ב-0:5 הקליל. עוד ברחבי ספרד: פרו ניצחה 0:1 את ניו זילנד, קולומביה גברה באותה תוצאה על ערב הסעודית.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה כובש את הרביעי מול נבחרת אסטוניה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
נהנה במדי הנבחרת. ליאונל מסי כובש את הרביעי/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ארגנטינה - אסטוניה 0:5

אחרי התצוגה המרשימה בפינליסימה ורצף של 32 משחקים ללא הפסד, אלופת דרום אמריקה קיבלה מופע מליאונל מסי על חשבון אחת מנמושות אירופה. אסטוניה הייתה אלתור של הרגע האחרון, אחרי שאופציית משחק הידידות בישראל נפלה, וליאונל סקאלוני ביצע שמונה שינויים לעומת ההרכב שהביס את איטליה 0:3. רק נהואל מולינה, רודריגו דה פול ומסי שמרו על מקומם ב-11, והקפטן ניצל את ההזדמנות כדי לשבור את שיאו בנבחרת עם חמישייה היסטורית.

מסי דייק מהנקודה הלבנה בדקה התשיעית אחרי עבירה על הבלם חרמן פסלה, חגג את השני בדקה ה-45 אחרי כדור עומק של פאפו גומס והשלים את השלושער השמיני שלו בנבחרת עם נגיעה רכה מהאוויר אחרי בישול של מולינה מצד ימין. אבל זה לא היה הסוף מבחינתו. הכוכב הגדול הבקיע את הרביעי שלו בדקה ה-71 כשזרק במהלך אחד את המגן והשוער, קבע בכך שיא אישי במדים הלאומיים ואחרי חמש דקות שיפר אותו עם שער נוסף, לאחר רצף ניסיונות של חבריו שנבלמו בזה אחר זה.

זו החמישייה השנייה של מסי בקריירה, יותר מעשור אחרי שעשה זאת במדי ברצלונה מול באייר לברקוזן בליגת האלופות (1:7 במרץ 2012). אגב, כל העונה בליגה הצרפתית היו לו שישה שערים.

עוד בוואלה!

ארגנטינה הלוהטת חגגה, מסי חושב על קטאר: "הנבחרת הזאת מוכנה להכל"

לכתבה המלאה

צפו בשערים

פרו - ניו זילנד 0:1

שתי נבחרות שעוד יכולות להשיג כרטיס לקטאר, ערכו חזרה גנרלית באצטדיונה של אספניול. סטפן מרינוביץ', שוערה של הפועל נוף הגליל בעונה החולפת, ישב על הספסל וראה את אוליבר סייל מבצע טעות אומללה עם איבוד כדור מול "החיזוק האיטלקי" ג'אנלוקה לפאדולה שהבקיע בדקה ה-69. פרו תשחק בשבוע הבא בפלייאוף העלייה למונדיאל מול המנצחת בין איחוד האמירויות לאוסטרליה, ואילו ניו זילנד תפגוש את קוסטה ריקה.

ערב הסעודית - קולומביה 1:0

עדיין ללא המאמן החדש נסטור לורנסו ועם הקטור קרדנאס כממלא מקום על הקווים, מחליפי קולומביה ניצחו במורסיה את הנבחרת של הרווה רנאר, שבניגוד אליהם תהיה במונדיאל. רפאל סנטוס בורה קיבל את ההזדמנות בחוד ובדקה התשיעית חגג שער ראשון במדים הלאומיים, אחרי הכנה מצד ימין של אדוארד אטואסטה שערך בכורה.

גם מחר יקיימו נבחרות מדרום אמריקה משחקי ידידות: ברזיל תתארח ביפן (13:20, ספורט4) ואילו צ'ילה תבקר בדרום קוריאה (14:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully