וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס פרש מכדורגל: "הפסקתי כי איבדתי את המעריץ מספר 1"

החלוץ הארגנטינאי הודיע על סיום דרכו בגיל 38, כשנה אחרי שעזב את בוקה ג'וניורס ולאחר שזכה בעשרות תארים: "היו הרבה הצעות, אבל לא היה טעם שאמשיך"

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

קרלוס טבס הארגנטינאי הודיע הלילה (בין שישי לשבת) על פרישתו מכדורגל. בגיל 38 ואחרי קריירה מפוארת שבמהלכה כיכב בבוקה ג'וניורס בשלוש קדנציות, קורינתיאנס, ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד מנצ'סטר סיטי, יובנטוס וגם בשנגחאי, הוא תלה את הנעליים.

טבס בחודשים האחרונים לא שיחק כדורגל, לקח את הזמן לעצמו כדי לחשוב, להתלבט, לבקר את המועדונים השונים בהם שיחק באירופה וגם כדי להתאבל על מות אביו. "הפסקתי לשחק כדורגל כי איבדתי את המעריץ מספר 1 שלי", סיפר הלילה בריאיון בדרום אמריקה, בו למעשה פרש.

שחקן בוקה ג'וניורס קרלוס טבס מאוכזב. AP
נתגעגע אליו. קרלוס טבס/AP

טבז עזב את בוקה ג'וניורס כבר לפני כשנה ומאז לא שיחק כדורגל, אבל עוד נפוצו דיווחים מדי פעם על כך שהוא עשוי לשוב לכר הדשא. כעת, גם כדי לא לאכזב את האוהדים הרבים מסביב לעולם שקיוו לבואו, הוא הודיע על פרישה כשבאמתחתו עשרות תארים - במוקד תארי אליפות בארגנטינה, ברזיל, אנגליה ואיטליה, זכייה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד, זכייה דאבל עם סיטי ומדליית זהב עם נבחרת ארגנטינה משחקים האולימפיים באתונה 2004. במדי נבחרת ארגנטינה הבוגרת הוא כבש 13 שערים ב-76 הופעות בין השנים 2004 ל-2015.

"היו לי הצעות רבות, אבל אני פרשתי רשמית", אמר, "הייתי שחקן שנתן את כל כולו, נתתי את כל הלב וזה מה שמשאיר אותי רגוע אחרי שהודעתי על פרישה. היה לי מאוד קשה לשחק כדורגל מאז מות אבי, אז יום אחד התעוררתי בבוקר, התקשרתי לראשי בוקה ג'וניורס ולאנשים הקרובים אליי ואמרתי להם שאני מפסיק לשחק. כולם שאלו אותי למה אני מפסיק ועניתי להם שאיבדתי את המעריץ מספר 1 שלי. כשנשאלתי אם יש סיבות נוספות, פשוט עניתי שלא אשחק יותר. זו כנראה הפעם הראשונה בחיים שלי שחשבתי על עצמי. בלעדיו אין לי טעם להמשיך".

  • עוד באותו נושא:
  • קרלוס טבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully