וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר סיכם לעונה נוספת בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 19:57

החלוץ בן ה-35 ישלים עונה שנייה אצל מחזיקת הגביע ואמר: "הדבר הטבעי מבחינתי היה להמשיך בקבוצה אחרי כל האהבה שקיבלתי מהאוהדים. אעשה הכול, ביחד עם חבריי, כדי לעמוד במטרות"

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

חלוץ הפועל באר שבע איתי שכטר סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה נוספת וישחק אצל האדומים גם ב-2022/23. שכטר בן ה-35 ישלים עונה שנייה אצל מחזיקת הגביע.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נשאר אדום. שכטר/דני מרון

בהודעה מטעם באר שבע נמסר כי שכטר אמר: "אני שמח מאוד להמשיך לעונה נוספת. אחרי כל האהבה שקיבלתי מכם, האוהדים, בכל פעם שעליתי על כר הדשא, הדבר הטבעי מבחינתי היה להמשיך בקבוצה. אתכונן בצורה הטובה ביותר לתחילת העונה ויחד עם חבריי נעשה הכול כדי לעמוד במטרות".

מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "איתי יהיה איתנו עונה נוספת ואין לי ספק שהוא ימשיך לתרום לנו, הן על המגרש והן מחוצה לו, כמו שרק הוא יודע. אנחנו שמחים שהוא איתנו".

שכטר בן ה-35 החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל נצרת עילית, שם שיחק עונה אחת לפני שעבר למכבי נתניה ומשם להפועל תל אביב. אחרי שתי עונות אצל האדומים, כולל זכייה בדאבל כשהוא כובש 22 שערים, עבר לקייזרסלאוטרן, ששיחקה אז בבונדסליגה, אבל לא הרשים והושאל לסוונסי, ממנה חזר להפועל תל אביב ואחרי עונה אחת עבר לנאנט. אחרי עונה בצרפת, חתם במכבי חיפה, שם שיחק רק עונה אחת והיה לא טוב במיוחד. לאחר מכן חתם בבית"ר ירושלים, אצלה שיחק שנתיים לפני שחתם במכבי תל אביב שם בילה שלוש עונות. יש לו 27 הופעות בנבחרת ו-5 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully