וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי אנדרו פלטשר, ממייסדי דפש מוד, הלך לעולמו בגיל 60

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 23:18

פלטשר שימש כקלידן הלהקה המצליחה לאורך כ-40 שנה. בשנת 2020, הוא נבחר יחד עם חבריו להרכב להיכל התהילה של הרוקנרול. דפש מוד: "אנחנו המומים ומלאי עצב, היה לו לב זהב אמיתי והוא תמיד היה שם בשבילנו"

דפש מוד בהופעה בישראל. שי אוקנין, שי אוקנין
פלטשר בהופעה של דפש מוד בתל אביב, מאי 2009/שי אוקנין, שי אוקנין

אנדרו פלטשר, קלידן הלהקה דפש מוד וממייסדיה, הלך לעולמו בגיל 60 - כך הודיעה הערב (חמישי) הלהקה.

בהצהרה מטעם חברי הלהקה נמסר כי הם "המומים ומלאי עצב מלכתו בטרם עת של חברינו, איש המשפחה וחברנו ללהקה אנדי 'פלטש' פלטשר". לדבריהם, "לפלטש היה לב זהב אמיתי והוא תמיד היה שם כשהיית זקוק לתמיכה, שיחה מלאת חיים, צחוק או בירה קרה. ליבנו עם בני משפחתו, ואנחנו מבקשים שתחשבו עליהם ותכבדו את פרטיותם בזמן המורכב הזה".

פלטשר, חברו לתיכון וינס קלארק והמוזיקאי מרטין גור חברו ביחד להקמת הלהקה "Composition of Sound", ובהמשך צירפו אליהם את הזמר דייב גאהן במה שהפך לבסוף להיות דפש מוד. גאהן, גור ופלטשר שימשו לאורך כל השנים כגרעין הקשה של הלהקה.

אף שאינו חתום ככותב על אף אחד משירי הלהקה, הרי שכקלידן, היה לפלטשר חלק משמעותי ביצירה של דפש מוד, שזכתה להצלחה עולמית לאורך יותר משלושה עשורים עם להיטי ענק כמו "People are People", "Shake the Diseas", "Personal Jesus", "Enjoy the Silence", "Freelove". הוא מילא תפקיד גם בניהול הלהקה, כמו גם בפתרון סכסוכים בין חבריה. בשנת 2020, הוא נכנס יחד עם שאר חברי הלהקה להיכל התהילה של הרוקנרול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully