וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ריי ליוטה ("החבר'ה הטובים") הלך לעולמו בגיל 67

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 19:31

לפי הדיווחים, השחקן, שבשנות ה-90 נחשב לכוכב ענק בהוליווד, מת בשנתו ברפובליקה הדומיניקנית, שם שהה לצורך צילומי סרט חדש. הוא השתתף לאורך השנים גם בסרטים "הורג אותי ברכות", "חניבעל", "סיפור נישואים" ו"משהו פרוע", עליו זכה גם בגלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר

ריי ליוטה. גארת קתרמול, GettyImages
מת בשנתו. ליוטה/GettyImages, גארת קתרמול

השחקן האמריקני ריי ליוטה, שזכה לתהילה כשגילם את תפקיד הפושע הנרי היל בסרט "החברה הטובים" של מרטין סקורסזה, הלך לעולמו בגיל 67 - כך נודע היום (חמישי).

לפי הפרסום באתר דדליין, הוא מת בשנתו ברפובליקה הדומיניקנית, שם שהה לצורך צילומי סרט. הוא הותיר אחריו ארוסה, ג'סי ניטולו, ובת, קרסן.

בשנות ה-90, ליוטה נחשב לכוכב ענק בהוליווד. ההופעות בשלהי שנות ה-80 בסרטים "שדה החלומות" וב"משהו פראי" - עליו זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר - בנו את שמו, ואז הגיע ב-1990 התפקיד הראשי ב"החבר'ה הטובים" של מרטין סקורסזה והקפיץ אותו למעמד משלו. הוא נחשב לתקווה גדולה - אך זו לא הצליחה להתממש.

"עשיתי כמה סרטים מצליחים ואז כמה סרטים מצליחים פחות, וכשדבר כזה קורה לך בהוליווד, אז כל המומנטום שלך משתנה. אבל ככה זה. אין טעם להסתכל יותר מדי לאחור או להצטער, החיים ממשיכים", הוא אמר לפני כעשור בריאיון בלעדי לאבנר שביט בוואלה! תרבות.

בין היתר, הוא השתתף מאז בסרטים כמו "חניבעל", "שאיפות" ו"זהות", שהיו כולם מצליחים כלכלית ו/או אמנותית, ובהמשך בסרט "הורג אותי ברכות". בשנים האחרונות הוא נהנה מהצלחה מחודשת, ובין היתר השתתף בסרט המוערך "סיפור נישואים" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully