וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף מסיקה ומרכוס דיניז חתמו באום אל פאחם: "בונים קבוצה כדי לעלות"

17.5.2022 / 15:31

מצטיין העונה בלאומית, שהוביל את בני ריינה לליגת העל, ישוב לקדנציה נוספת בקבוצה שאיתה עלה בעבר מליגה א': "צירוף שמעיד על המטרות שלנו", אמר אבו אלעם לוואלה! ספורט. גם הבלם שירד עם מכבי פתח תקוה מצטרף

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

שחקן העונה האחרונה בליגה הלאומית וכוכב העלייה של בני ריינה לליגת העל, ריף מסיקה, חוזר להפועל אום אל פאחם - בשורותיה שיחק מיולי 2018 ועד ינואר 2020, שנתיים שבמהלכן עלה איתה מליגה א' לליגה הלאומית וגם הדיח את מכבי תל אביב מגביע המדינה.

היום (שלישי) הודיע המועדון על כך שהקשר בן ה-33 חתם לשנתיים הבאות בקבוצה וינסה להוביל אותה לעלייה היסטורית לליגת העל, יחד עם המאמן אלדד שביט שסיכם את תנאיו ואמור להצטרף גם כן. שחקן נוסף שחתם היום בקבוצה הוא הבלם מרכוס דיניז בן ה-34, שירד העונה עם מכבי פתח תקוה ואותה יעזוב אחרי שנתיים במועדון. דיניז, כזכור, שיחק שלוש שנים בעירוני קרית שמונה לפני שעבר למלאבס ובאום אל פאחם יתחיל את עונתו השישית בישראל.

ריף מסיקה, שחקן בני ריינה. מאור אלקסלסי
בליגה הלאומית גם בעונה הבאה. מסיקה/מאור אלקסלסי

"צירופו של ריף מסיקה, השחקן הבולט של הליגה הלאומית בעונה החולפת, מעיד על המטרות של אום אל פאחם בעונה הבאה", אמר לוואלה! ספורט יושב הראש אבו אלעם עוד לפני החתמת דיניז, "אנחנו בונים קבוצה כדי לעלות לליגת העל".

הפועל אום אל פאחם סיימה את העונה האחרונה במקום השביעי בליגה הלאומית והיא תקווה שמסיקה, שכבש 14 שערים ובישל שמונה נוספים עבור ריינה, יוכל לעשות את ההבדל. מסיקה החל את הקריירה במכבי נתניה, אבל נדד שנים רבות לאורך הקריירה ושיחק בין היתר בהפועל הרצליה, בהפועל ראשון לציון, בהפועל כפר סבא, במכבי הרצליה, בהפועל חדרה וכאמור בריינה בעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully