וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשים חלום דרך מכבי תל אביב: יובאנוביץ' בסגל נבחרת סרביה

16.5.2022 / 16:23

קרסטאיץ' שוחח עם מאמן הנבחרת סטויקוביץ' והתבשר על זימון הבכורה של הסקורר בן ה-23, שכבש 10 שערים מאז הגיע למכבי תל אביב בפברואר. לנבחרת שהעפילה למונדיאל, יש ארבעה משחקים בליגת האומות בחודש הבא

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

שעות בודדות לפני משחקה הערב (שני, 20:30) של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע בפלייאוף העליון, שוחח המאמן מלאדן קרסטאיץ' עם אנשי ההתאחדות הסרבית והמאמן דרגאן סטויקוביץ', שבישר לו על זימונו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' לסגל הנבחרת לראשונה בקריירה.

הסקורר של הצהובים יצטרף לרשימת כוכבים מרשימה בהתקפת סרביה, כשלצדו ברשימת החלוצים בסגל מופיעים דושאן ולאחוביץ מיובנטוס, לוקה יוביץ' מריאל מדריד ואלכסנדר מיטרוביץ' מפולהאם, מלך שערי סרביה בכל הזמנים.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
זימון בכורה. ג'ורג'ה יובאנוביץ'/אריאל שלום

לסרביה צפויים לא פחות מארבעה משחקים בחודש יוני במסגרת ליגת האומות, בהם אמור יובאנוביץ' בן ה-23 לקבל דקות בכורה. היא תארח את נורבגיה ב-2 ביוני, לאחר שלושה ימים תקבל את פניה של סלובניה ואז תצא ב-9 ביוני לשבדיה ואחרי שלושה ימים תתארח בסלובניה.

הנבחרת מהבלקן העפילה כזכור למונדיאל בקטאר, שם תשחק בבית ז' מול ברזיל, שוויץ וקמרון בעוד כחצי שנה. אם יובאנוביץ' יהיה חלק מהסגל גם לקראת הגביע העולמי, הדבר יזכה את מכבי תל אביב בפיצוי כספי עבור תקופת ההיעדרות, כפי שהיה כאשר פרדראג ראיקוביץ' זומן למונדיאל 2018.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מתכננת חוזה חדש לאוסקר גלוך, התקררות בגזרת כנעאן

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת סרביה, אלכסנדר מיטרוביץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
סוללת חלוצים מרשימה יש לסרביה. אלכסנדר מיטרוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

האזינו: יניב טוכמן לקראת מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

קרסטאיץ', שאימן את נבחרת סרביה במונדיאל הקודם שלה, היה האיש שאחראי להחתמת יובאנוביץ' בתחילת פברואר. הוא יעזוב את הצהובים בקרוב עם הקרדיט על צירוף החלוץ שמחירו יאמיר בעקבות הזימון לנבחרת ויוכל להכניס למועדון סכום כסף משמעותי בעתיד.

כזכור, יובאנוביץ' כיכב בליגה הסרבית עם 11 שערים בחצי עונה במדי צ'וקאריצ'קי, ואז מכבי תל אביב רכשה אותו בסכום של 1.9 מיליון יורו. כושר ההבקעה שלו נמשך גם במדים הצהובים, עם תשעה שערי ליגה ועוד אחד בגביע בשלושה חודשים וחצי בסך הכול בישראל. אחרי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה, כעת הוא מגשים חלום ומגיע גם לנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully