וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורשת כלכלית: כמה יעלה לכם אייטם בתוכנית הבוקר של "עכשיו 14"?

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:56

בערוץ 14 מציעים לשלב בתוכניות האקטואליה אייטמים פרסומיים, זאת בניגוד לכללי הרשות השנייה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בערוץ מציגים את תוכנית הבוקר כ"מתאימה ביותר מבחינת תוכן ומבחינת רייטינג"

כללי הרשות השנייה לעניין תוכן פרסומי, קובעים במפורש איסור על שיבוץ תוכן כזה בתכניות חדשות וענייני היום ומוצרים שיש להם אופי עיתונאי

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ "עכשיו 14" מציעים לשלם על אייטמים וליהנות מ"חבילת חשיפה" הכוללת שיחה באולפן וראיון - זאת בניגוד לכללי הרשות השנייה.

כללי הרשות השנייה לעניין תוכן פרסומי, קובעים במפורש איסור על שיבוץ תוכן כזה בתכניות חדשות וענייני היום ומוצרים שיש להם אופי עיתונאי. ממילא גם אסור להציע שיבוץ של תוכן ממומן בתכניות אלה ואי אפשר לשבץ בהם גם את סמליל (לוגו) התוכן הפרסומי.

אז כמה יעלה לכם לפתוח שולחן ולשוחח על כך עם המגיש שי גולדן? לידי וואלה! ברנז'ה הגיעה הצעת מחיר באלפי שקלים שהציעה נציגת הערוץ לאנשי יחסי ציבור שפנו בבקשה לשלב אייטמים עיתונאיים בנושאי לייף סטייל. בהצעה הרשמית, המליצה על תוכנית הבוקר "ישראל הבוקר" בהגשת שי גולדן, אותה הציגה כ"מתאימה ביותר מבחינת תוכן ומבחינת רייטינג", ואף פירטה איזו חשיפה יקבלו בתמורה. לפי ההצעה, המוצר (מזון) על גווניו "יוצג על שולחן עשיר" ולזה יתווסף ראיון עם נציג מטעם החברה המפרסמת. המחיר אותו ביקשה היה 3,000 ש"ח + מע"מ.

מערוץ 14 טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully