וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדנציה שלישית במועדון: ניר קלינגר מונה למאמן הפועל חיפה

המאמן שהוליך את האדומים מהכרמל לזכייה בגביע ב-2018, חוזר ובין היתר מתכוון לצרף את ניקולאסקו ממכבי פתח תקוה. קלינגר: "המטרה היא לשחזר את הרגעים היפים"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

ניר קלינגר מונה הערב (שבת) למאמן הפועל חיפה. קלינגר חתם לעונה אחת וזו הקדנציה השלישית שלו במועדון. הוא מחליף בתפקיד את אלישע לוי שסיים הערב את תפקידו במשחק האחרון של העונה, בו האדומים הפסידו 1:0 להפועל נוף הגליל.

קלינגר אמר : "אני שמח מאוד לחזור להפועל חיפה לקדנציה שלישית. החיבור שלי עם המועדון הניב לנו הרבה רגעים יפים והמטרה העיקרית היא לשחזר אותם. תודה רבה ליואב על האמון בי. מחכה לפגוש שוב את הקהל הנפלא והנאמן שלנו. ומעכשיו צריך לעבוד הרבה ולדבר מעט".

הבעלים יואב כץ אמר הערב: "שמחים לחזור ולשתף פעולה. ניר הוא האדם הנכון במקום הנכון והחיבור בין הפועל חיפה לניר בשנים שעברו הוליד הצלחות גדולות. ניר מכיר היטב המועדון, את הצוות, את השחקנים ויש לו חיבור מצוין עם הקהל. חשוב לי שגיבוש הקבוצה החדשה יכלול גם קידום שחקנים צעירים וזו אחת המטרות שהצבתי בפניו. מאחל לניר המון הצלחה ומרגע זה כל המועדון נרתם לסייע לו בתפקידו".



קלינגר מצפין לחיפה אחרי עונה קטסטרופלית מבחינתו. הוא התחיל אותה עם הפועל תל אביב ופוטר אחרי תוצאות רעות ויכולת ירודה, מונה למאמן מכבי פתח תקוה וגם ממנה פוטר, אחרי שלא הצליח לחלץ אותה מהתחתית. קלינגר אגב, מתכוון לצרף להפועל חיפה את יון ניקולאסקו - החלוץ המולדובי שהביא למכבי פתח תקוה בינואר האחרון.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. GettyImages
אפשר להגיד "חוזר הביתה". קלינגר בקדנציה הקודמת בהפועל חיפה/GettyImages

קלינגר - אחד השחקנים הבולטים בכדורגל הישראלי בשנות ה-80 וה-90, החל את קריירת האימון שלו בשנת 2000 בבית"ר באר שבע וב-21 השנים וחצי שחלפו, עבר הרבה מאוד תחנות.

הוא אימן את מכבי תל אביב בשנים 2002-2005 ובין היתר הצעיד אותה לזכיות באליפות ובגביע ולהופעה ראשונה אי פעם בליגת האלופות. בהמשך עבד בכמה קבוצות בקפריסין וב-2010 חזר לישראל כשמונה למאמן הפועל באר שבע.

אחרי גיחה נוספת לקפריסין, שם אימן את פראלימני, קלינגר מונה למאמן הפועל חיפה. לאחר מכן עבד גם במ.ס. אשדוד ומכבי שעריים, לפני ששב לקדנציה שנייה בהפועל חיפה והצעיד אותה לזכייה בגביע המדינה ב-2018. באוקטובר 2018 התפטר מחיפה ומונה למאמן בית"ר ירושלים, אבל בקיץ 2019 קיבל הודעה על סיום תפקידו בבית וגן. משם כאמור המשיך להפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה מהן פוטר בזו אחר זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully