וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב תחום - למנהל הרדיו המואזן בישראל: גל ברגר ישמש כמנהל כאן רשת ב'

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 11:29

ברגר נבחר במכרז למנהל תחנת הרדיו כאן רשת ב' לאחר ששרון עמית הודיעה על רצונה לעזוב את התפקיד לפני כחודשיים; "מסיים פרק בחיי המקצועיים ככתב לענייני פלסטינים מזה קרוב ל-20 שנה"

גל ברגר נבחר לתפקיד מנהל תחנת הרדיו כאן רשת ב' - כך מודיע היום (ראשון) תאגיד השידור. ברגר זכה במכרז שהוציא התאגיד לאחר ששרון עמית הודיעה על רצונה לעזוב את התפקיד לפני כחודשיים. עמית פרשה מהתאגיד לאחר כשלושה עשורים בתפקידי מפתח בקול ישראל ובכאן רשת ב' והייתה האישה הראשונה בתפקיד זה.

משנת 2006 שימש ברגר ככתב לענייני פלסטינים ברשת ב' של קול ישראל (רשות השידור). בשנת 2017 הצטרף אל חטיבת החדשות בתאגיד השידור ושימש עד עתה כמנהל דסק העולם הערבי והפלסטינים בחטיבת החדשות הכוללת את כאן 11 וכאן רשת ב'. לאורך השנים הוא מילא שורה של תפקידים עיתונאיים נוספים על היותו כתב, ובכלל זה עריכה והגשה ברשת ב'.

בשנת 2009 זכה ברגר בפרס מנכ"ל רשות השידור, כשבנימוקי הפרס נכתב כי סיפק בשנות עבודתו ברשת ב' מידע חדשותי חשוב, תרם רבות למערכת החדשות והוכיח יכולת וכישורים בתחומו. בשנת 2021 קיבל הדסק בראשותו את פרס הצטיינות מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי. בין השנים 2012 ל-2015 שימש ראש תא הכתבים לענייני פלסטינים בישראל.

גל ברגר. תאגיד השידור,
גל ברגר/תאגיד השידור

בהודעת כאן נכתב כי "לאורך שנות עבודתו, סיקר ברגר את האירועים הבולטים הקשורים ליחסי ישראל והפלסטינים. בין השאר - התהליך המדיני, חילופי השלטון ברשות הפלסטינית לאחר מות ערפאת, השתלטות חמאס על רצועת עזה, עסקת שליט ועוד. בנוסף יצר מספר סדרות עומק ומגזין בכאן 11 על מחנות הפליטים הפלסטיניים, על האסירים הביטחוניים, ועל האינתיפאדה השנייה".

גל ברגר: "אני מסיים פרק בחיי המקצועיים ככתב לענייני פלסטינים מזה קרוב ל-20 שנה. כאן רשת ב' היא מקום היקר לליבי, שם עשיתי את רוב שנותיי כעיתונאי. אני מתכוון להמשיך ולשמר את התחנה כזרוע עיתונאית מובילה בישראל. תודה לראש חטיבת החדשות ברוך שי ולמנהלי התאגיד על ההזדמנות והאמון".

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "גל ברגר הוא עיתונאי מצטיין בתחומו, מנהל מוכשר ובעל ניסיון רב בעשייה חדשותית ומגזינית. אני משוכנע שיש לו את הכישורים הדרושים להמשיך ולהוביל את כאן רשת ב' להישגים ומאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully