וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אוקראינה זלנסקי התייעץ עם יועצים אסטרטגיים המקורבים לנתניהו

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 14:27

לוואלה! נודע כי נשיא אוקראינה קיבל בשבועות האחרונים, בזמן הלחימה, יעוץ תקשורתי מאיש הפרסום שרוליק איינהורן ומיונתן אוריך, דוברו של נתניהו. השניים, ששותפים במשרד שמעניק שירותי ניהול קמפיינים בחו"ל, לא מסרו תגובה. גם לשכת זלנסקי לא הגיבה לפניות וואלה!

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, התייעץ בשבועות האחרונים עם יועצים אסטרטגיים המקורבים לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו - כך נודע לוואלה!. לפי מקורות מהימנים, זלנסקי קיבל באחרונה ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי משרוליק איינהורן, שהיה מנהל הקריאטייב של הליכוד בבחירות האחרונות, ומיונתן אוריך, דוברו של נתניהו בשנים האחרונות. מטעמם של איינהורן ואוריך לא נמסרה תגובה, וגם מלשכת נשיא אוקראינה לא הגיבו לפניות וואלה!.

אוריך, אחד האנשים הקרובים ביותר לנתניהו שעדיין משמש כדוברו בליכוד, הצטרף בשנה האחרונה למשרד הייעוץ הפרטי "פרספשן" של איינהורן, שמעניק שירותי ניהול משברים, קמפיינים ודיגיטל לפוליטיקאים בחו"ל. גם יועץ בכיר נוסף מהכוורת של נתניהו, עופר גולן, הצטרף למשרד, שמגדיר את עצמו, לפי אתר האינטרנט שלו, כ"מוביל הליכים משמעותיים ויצירתיים במגזר הפרטי והציבורי בישראל ובעולם". בעוד אוריך וגולן מלווים את נתניהו גם לא בתקופות בחירות, איינהורן היה בשנים האחרונות גם יועץ אסטרטגי ומנהל קמפיינים לנשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ. בתחילת החודש התקיימו בחירות בסרביה בהן ווצ'יץ ומפלגתו נבחרו לכהונה שניה, ואיינהורן הוא זה שניהל את הקמפיין.

יונתן אוריך. Jonatanu, ויקיפדיה, אתר רשמי
אחד הקרובים ביותר לנתניהו. אוריך/אתר רשמי, Jonatanu, ויקיפדיה
שרוליק איינהורן. בועז ארד, אתר רשמי
שרוליק איינהורן/אתר רשמי, בועז ארד

בסוף מרץ איינהורן פירסם מאמר בג'רוזלם פוסט בו טען כי השימוש של זלנסקי ברשתות החברתיית הוא אחד המבריקים בשנים האחרונות. "לאוקראינה יש צבא חלש אבל הרשתות החברתיות שלו חזקות", כתב במאמר. "האוקראינים לקחו מצב פוליטי מורכב ולא חד צדדי והצליחו לגייס באופן גורף את דעת הקהל המערבית. השימוש החכם של זלנסקי ברשתות החברתיות הצליח להביס מערכת תעמולה שניסתה להפיץ חדשות מזויפות לפיהן הוא נכנע וברח משדה הקרב. התעמולה הרוסית הייתה מנצחת אלמלא הפעילות הדיגיטלית האישית של זלנסקי. הודות לפעילות הדיגיטלית של זלנסקי, הצבא האוקראיני ואזרחי אוקראינה התייצבו לצד הנשיא ועם התקשורת המערבית".

עוד בוואלה!

רוסיה מאשימה: "דברי לפיד מבהירים מדוע ישראל תומכת בניאו-נאצים באוקראינה"

לכתבה המלאה
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, אוקראינה. EYEPRESS via Reuters Connect, רויטרס
זלנסקי/רויטרס, EYEPRESS via Reuters Connect
עופר גולן. רון קדמי, אתר רשמי
עופר גולן/אתר רשמי, רון קדמי

כמה שבועות אחרי פרסום המאמר, בחודש שעבר, נשיא אוקראינה השיק קמפיין רשת חדש, תחת ההאשטאג #ArmUkraineNow במטרה להפעיל לחץ ציבורי על ממשלות לחמש את אוקראינה בנשק כבד במלחמה מול הרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully