וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקיפה פוליטית": בזמן שידור ברשת - פרופ' אמיר חצרוני נפגע ע"י כיסא

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 21:27

במהלך שידור של "Online TV" באשדוד, כיסא הושלך לעבר חצרוני. הפרופסר הגיש תלונה במשטרה. "זו התקיפה הכי חמורה שחוויתי אי פעם, וחוויתי - זו הוכחה חותכת שהביקורת שלי מוצדקת"

בווידאו: כסא הושלך במהלך שידור על פרופ' אמיר חצרוני שנפצע בפניו/צילום: אונליין TV, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

פרופסור אמיר חצרוני הותקף הערב (שני) באשדוד בזמן שידור "Online TV" לכבוד יום העצמאות. על חצרוני נזרק כסא והוא פונה לבית החולים אסותא בעיר והגיש תלונה במשטרה. "התקיפה הפוליטית הזו היא הוכחה חותכת שהביקורת שלי מוצדקת - זו התקיפה הכי חמורה שחוויתי אי פעם, וחוויתי".

"כן, הותקפתי. זרקו עלי כסא שפגע בי מעל הרקה, מעל הגבה ובנס פספס את העין. אין לי זעזוע מוח ולא איבדתי את ההכרה אבל בכל זאת, לא חוויה פשוטה", סיפר חצרוני לוואלה! על תקיפתו. עוד הוסיף כי "לא הייתה שיחה הכי נעימה אבל לחלוטין לא אישית. דיברנו על הצבא, על המדינה. הבעתי את דעתי האישית על כך שמדינת ישראל לא צריכה להיות כפי שהיא, על הפשיזם החולני. היה שם קהל די גדול של צעירים מקומיים, נראו לי בני 16-18. לא בני 50-60 פצועי קרב שאולי כואב להם לשמוע מה שאני אומר. ואז מישהו זרק את הכסא. לא היתה לזה כל התרעה מוקדמת. היו כל הזמן קללות, לאורך כל התכנית. חצרוני מניאק וחצרוני זבל וחצרוני לך לעזה אבל לא היה משהו ספציפי. הם גם לא היו הנושא. הנושא היה יום העצמאות, עם כל הכבוד. לא קרה לי משהו כזה ברמה כזו. אלה גם אנשים שאני לא מכיר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully