וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה, יכול להיות שזה הוא?!": צפו בנפתלי בנט מתארח בספיישל של "זהו זה"

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 10:12

בערב יום העצמאות ישדרו בכאן 11 ספיישל "זהו זה" עם ראש הממשלה נפתלי בנט. צפו בקטע מתוך המערכון שבו חמשת חברי "זהו זה" - דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב, שלמה בראבא, גידי גוב ואבי קושניר - רוצים לקנות פלאפל ונדהמים לגלות בדוכן את ראש הממשלה בכבודו ובעצמו

בערב יום העצמאות ישדרו בכאן 11 ספיישל "זהו זה" עם ראש הממשלה נפתלי בנט. צפו בקטע מתוך המערכון שבו חמשת חברי "זהו זה" - דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב, שלמה בראבא, גידי גוב ואבי קושניר - רוצים לקנות פלאפל ונדהמים לגלות בדוכן את ראש הממשלה בכבודו ובעצמו.

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה העניקה לפני חודשיים פרס מפעל חיים ל"זהו זה" לשנת 2021. בין השאר נכתב בנימוקים: "אם נפתח מילון ונחפש את הערך 'מפעל חיים בטלוויזיה', סביר להניח שנמצא שם תמונה של התוכנית 'זהו זה'. תרומתה של התוכנית, שהתעלתה מעל זמן או מקום או זכיין, השפיעה על המורל הלאומי ועל הדיון הציבור בישראל במידה ניכרת ולאורך שנים. החל בתקופה של 100 אחוז רייטינג בשחור לבן, כשכולם ישבו וחיכו לשידור הישיר או החוזר ביום שישי וגם כעת, בימים בהם כל אחד צופה במסך שלו דרך האינטרנט או בכל מקום בעולם. 'זהו זה' היא תוכנית שאין לה גיל או קהל או תאריך תפוגה, היא נחלת הכלל והיצוג האולטימטיבי של כל דבר שמוגדר ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully