וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו טוען שמסי הוא מראדונה: "העונה הבאה שלו תהיה אחרת לחלוטין"

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 12:08

מאמן פריז סן ז'רמן ניתח היכולת המאכזבת של מסי בעונתו הראשונה בצרפת: "אנחנו לא מדברים פה על כדורגלן רגיל, לא הוגן לשפוט אותו ככה, מה שעבר על המשפחה שלו היה מכשול קשה עבורו"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

העונה הראשונה של ליאו מסי בפריז סן ז'רמן כללה לא מעט עליות וירידות עבור הארגנטינאי בן ה-34. כמובן שבכל הנוגע למסי, הסוגיה המרכזית היא הציפיות האדירות ממי שנחשב לכדורגלן הטוב בעולם, כך שעצם העובדה שפ.ס.ז' לא הצליחה לזכות בליגת האלופות והודחה כבר בשמינית הגמר מהווה אכזבה עצומה. העונה בסך הכל יש לו 13 בישולים (כולם בליגה הצרפתית) ו-9 שערים (4 בליגה, 5 בצ'מפיונס). קבוצתו זכתה באליפות צרפת, אבל ברור שהציפיות ממנו הן להרבה יותר.

שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי. רויטרס
עברה שנה קשה על המשפחה. מסי/רויטרס
נאסר אל חלאיפי (במרכז), יושב ראש פריז סן ז'רמן, לצד מאוריסיו פוצ'טינו המאמן והמנהל המקצועי לאונרדו. David S. Bustamante, GettyImages
הוא מדבר על העונה הבאה, האם הוא בכלל ימשיך? פוצ'טינו/GettyImages, David S. Bustamante

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן פריז, ניתח את מצבו של מסי. "אנחנו לא מדברים פה על שחקן רגיל, מסי הוא ברמה של דייגו מראדונה", אמר על בן ארצו, "היה ברור שהמעבר שלו לפריז סן ז'רמן מברצלונה היה שינוי גדול, ונדרשה לזה הסתגלות. היו גם נסיבות שלא אפשרו לו להרגיש פה בנוח כפי שהרגיש בברצלונה, איפה ששיחק 20 שנה. המקום שבו היה הסמל ונושא הלפיד של המועדון.

"לשפוט את מסי בצורה הזאת, זה לא הוגן. אין לי שום ספקות בנוגע ליכולות שלו. העונה הבאה תהיה שונה לחלוטין עבורו. זו הייתה עונת למידה, ולא רק מבחינה מקצועית - עם המעבר לפריז, הליגה החדשה, החברים החדשים לקבוצה - אלא גם עבור המשפחה שלו. חייבים לקחת את זה בחשבון. זה מכשול, שיכול להשפיע מאוד על כדורגלן".

* עוד בפריס: "רדיו מונטה קרלו" מדווח שעוסמאן דמבלה טרם קיבל החלטה להיכן יעבור בעונה הבאה ואם אכן לעזוב את ברצלונה שהגישה לו הצעה ומחכה להחלטתו. על פי הדיווח, "דמבלה מחכה לראות מה פ.ס.ז' מתכננת ויבחן את הפעולות שלה בשבועות הקרובים", בעיקר בכל הנוגע למינוי מאמן חדש ועתידו של פוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully