וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר קפלן נכנס לתפקידו כמנכ"ל בנק ירושלים

14.4.2022 / 12:37

היום החל באופן רשמי יאיר קפלן את תפקידו כמנכ"ל בנק ירושלים. הוא מחליף את גיל טופז שכיהן בתפקיד כ-6 שנים

היום (חמישי) החל באופן רשמי יאיר קפלן את תפקידו כמנכ"ל בנק ירושלים. הוא מחליף את גיל טופז שכיהן בתפקיד כ-6 שנים. קפלן כיהן עד לאחרונה כחבר ועדת אשראי עליונה של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים וכדח"צ בהראל פנסיה וגמל וכן בתפקיד יו"ר, דירקטור וחבר ועדת השקעות בקרנות אשראי מובילות ובגופים פיננסים.

יאיר קפלן. יונתן בלום,
יאיר קפלן/יונתן בלום

לקפלן ניסיון ניהולי בכיר של למעלה מ-25 שנה במגזר הפיננסי והוא נחשב כבעל מומחיות בעולמות האשראי הבנקאי והחוץ בנקאי אותן צבר במגוון רחב של תפקידים בתחומי האשראי העסקי והצרכני, מימון בניה ונדל"ן, ניהול מערכות תשלומים והשקעות.

בתפקידו הקודם, כיהן יאיר כסמנכ"ל בכיר ומנהל ההשקעות הראשי של הכשרה ביטוח במסגרתו, בין היתר, פיתח את תחום ההשקעות האלטרנטיביות והקים את מערך לווי הבניה וערבויות המכר של החברה. לפני כן, כיהן יאיר בין היתר כסמנכ"ל בכיר וראש אגף עסקים ואשראי בחברת כאל, כמנכ"ל כלל מימון קרדיט ומנהל האשראי של קבוצת כלל ביטוח וכסגן נשיא בחטיבה העסקית בסיטיבנק ישראל.

עם כניסתו לתפקיד אמר יאיר כי "המערכת הבנקאית ניצבת בפני אתגרים משמעותיים. הסביבה התחרותית הבנקאית והחוץ בנקאית מתעצמת, שוק העבודה משתנה, האינפלציה מרימה ראש והריבית כבר החלה לעלות, אך לצד האתגרים יש לנו גם הזדמנויות רבות ואנו נפעל יחדיו במלא הכח בכדי לממש אותם במתווה התוכנית האסטרטגית עליה הכריז הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully