וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה: פרדי רינקון הלך לעולמו

סוף עצוב: אחד מסמלי דור הזהב של קולומביה מת בגיל 55 אחרי שספג פגיעות ראש קשות. ההתאחדות ספדה: "לא נשכח אותך לעולם"

תקציר ה-0:1 של קולומביה על ונצואלה/ספורט1

אבל כבד נפל הבוקר (חמישי) על קולומביה, אחרי שכדורגלן העבר האגדי פרדי רינקון הלך לעולמו בגיל 55. רינקון, אחד מסמלי דור הזהב של נבחרת קולומביה ומי שלבש בעבר גם את המדים של ריאל מדריד, היה מעורב לפני יומיים בתאונת דרכים בעיר קאלי שבמולדתו, וסבל מפגיעות ראש קשות.

כדורגלן העבר נהג ברכב בו היו ארבעה נוסעים נוספים, שגם כן נפצעו בהתנגשות עם אוטובוס. זו אינה הפעם הראשונה בה רינקון מעורב בתאונת דרכים, שכן ב-2013 הוא גם כן עבר תאונה קשה, אז המשאית בה נהג התהפכה בכביש הרטוב. הוא היה זקוק לניתוח בשל מספר שברים שסבל מהם וגם אז נפצע בראשו.

פרדי רינקון, שחקן נבחרת קולומביה לשעבר. Allsport UK /Allsport, GettyImages
סוף עצוב מאוד. רינקון/GettyImages, Allsport UK /Allsport

בימים שעברו מאז התאונה ניסו הרופאים לייצב את מצבו, אבל הלילה נאלצו לקבוע את מותו. בהודעה רשמית מטעם התאחדות הכדורגל הקולומביאנית, נכתב ש"זהו הפסד עצום עבור הענף. קולומביה תזכור את פרדי לנצח. אנחנו שולחים תנחומים למשפחתו ולחבריו בעקבות מותו הטרגי".

רינקון, שבילה את רוב הקריירה שלו בדרום אמריקה אך גם שיחק עונה אחת בנאפולי ושתי עונות בריאל מדריד, הינו אחד מסמלי דור הזהב של נבחרת קולומביה, שהעפילה לשלושה גביעי עולם רצופים בשנות התשעים. הוא ערך 84 הופעות במדים הלאומיים והבקיע 17 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully