וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של פברואר: אבי כץ מנכ"ל קבוצת כפר השעשועים

כתב וואלה! עסקים

16.2.2003 / 11:25

מחזור המכירות השנתי של הקבוצה כולה הוא 400 מיליון שקל

איגוד המפרסמים בחר באבי כ"ץ, מנכ"ל רשת כפר השעשועים, כאיש השיווק של חודש פברואר. אבי כ"ץ הוא המייסד והמנכ"ל של הקבוצה, הכוללת 4 רשתות שיווק בפריסה ארצית: כפר השעשועים - צעצועים (56 חנויות), פיפו בייביז - מוצרים לתינוקות (27 חנויות), הכל בדולר - מיגוון פריטים בשווה ערך של דולר (44 חנויות) וששת - כלי בית (45 חנויות).

מחזור המכירות השנתי של הקבוצה כולה הוא 400 מיליון שקל, כשהחלוקה היא: כפר השעשועים - 180 מיליון, ששת - 110 מיליון, פיפו בייביז - 60 מיליון, הכל בדולר - 50 מיליון.

כל החנויות מופעלות על ידי זכיינים. הכל מנוהל על ידי מטה החברה היושב בקיבוץ ניר אליהו. המטה מונה 70 איש, מתוכם רק 10 בעמדות ניהול. כל הפרסום, בהיקף של כ- 1,25 מיליון דולר בשנה, נעשה, ללא משרד פרסום, ע"י שני אנשים: מנהלת פרסום וגרפיקאית.

החשיבה העסקית שלו - מקורית. הוא למשל אינו מחלק את האוכלוסיה לפי עשירונים וגובה הכנסה, אלא לפי הרגלי קנייה. לדברי כ"ץ: "רמת ההוצאות לא קשורה לרמת ההכנסות. אומרים שכפר שמריהו הוא המקום שבו הכי סופרים את העודף במכולת. לעומת זאת יש נשים בבת-ים, שכשהן מקבלות את הצ'יק של 2000 שקל מהביטוח הלאומי - הן מסתובבות שלושה ימים בקניון ומבזבזות את כל הסכום. וכך שלושה ימים הן היו בעשירון העליון."

את כל הפרסום שלו הוא עושה רק במקומונים, ובמיוחד במקומונים הקטנים. "האסטרטגיה שלנו מתמקדת באמהות, ואמהות זה אומר מקומונים. המקומון הוא היום כלי עזר בניהול הבית, על פי תפיסתנו" אומר כ"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully