וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחיו של המחבל מהפיגוע בת"א נורו כשנמלטו מכוח צה"ל בג'נין, המרדף נמשך

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 19:10

כוח סיירת גולני ניסה לעצור את השניים, אך אלה ברחו מהמקום ברכב. הלוחמים ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע - ופגעו בו. אביו של המחבל טוען כי גם אשתו נמצאת ברכב שנמלט

בווידאו: ניסיון מעצר של אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בת"א/תיעוד ברשתות חברתיות

כוח של סיירת גולני ירה היום (ראשון) אל עבר שני אחיו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב, בזמן נסיון מעצר בג'נין. מגורמי ביטחון נמסר כי התקבל מודיעין מדויק על הימצאות רכב ובו שני אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, כשהם יוצאים מכפר דיר עז'אלה לעבר אזור התעשייה ג'נין. במקביל אירעה בעיר תקרית ירי מצדם של שלושה חמושים לעבר כוח צה"ל, אולם לא נרשמו נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר כי לפני זמן קצר זוהו בכפר דיר עז'אלה בסמוך לג'נין, כלי רכב חשודים בסמוך לבית המחבל שרצח שלושה אזרחים בתל אביב. "על סמך מידע מודיעיני היו ברכב שני אחיו של המחבל. לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה, ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה והוא נמלט. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע. זוהתה פגיעה".

אביו של המחבל כתב בפוסט בפייסבוק כי "כוחות מיוחדים רודפים אחרי בני ואשתי ויורים במכונית שבה הם נוסעים".

עוד בוואלה!

פלסטינית פצעה באורח קל לוחם בפיגוע דקירה במערת המכפלה ונורתה למוות

לכתבה המלאה

מוקדם יותר היום מחבלת פצעה באורח קל לוחם במערת המכפלה שבחברון ונורתה למוות בידי כוחות הביטחון.

בבוקר נורתה למוות פלסטינית שהתקרבה לחיילים בגוש עציון. האישה פונתה על ידי הסהר האדום ולפי דיווחים פלסטינים מתה מפצעיה מאוחר יותר. לאחר נורתה נמצא כי לא היה עליה סכין או נשק.

מדובר צה"ל נמסר כי הפלסטינית התקרבה באופן חשוד לעבר כוח צה"ל, שבתגובה פתח לעברה בנוהל מעצר חשוד. לאחר שלא עצרה, החיילים ירו לעבר פלג גופה התחתון. לאחר מכן קיבלה החשודה טיפול רפואי ראשוני במקום על ידי הכוחות, ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בצה"ל הנחו להמשיך לחקור את ‏האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully