וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין ביכולתי לקבל זאת": האיום של ג'קי אזולאי על בכירי רשת

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 16:03

אזולאי שלחה מכתב לפני נקיטת הליך משפטי באמצעות עורך דינה יוסי כהן, בטענה שלא קיבלה הסבר מספק אודות הבדיקה שנעשתה בעניין מבחן האש, בו השתתפה נגד אלה אייבינדר. וואלה! סלבס פרסום ראשון

הישרדות/צילום: רשת 13

ג'קי אזולאי שלחה היום (א') מכתב התראה לפני נקיטת בהליך משפטי לסמנכ"ל התוכן של רשת, כך נודע לוואלה! סלבס. על פי המכתב, שנשלח באמצעות עורך הדין יוסי כהן, אזולאי ביקשה לקבל הסבר מספק אודות הבדיקה שנערכה בדבר אמיתות מבחן האש שהתקיים בגמר "הישרדות VIP", בו התמודדה נגד אלה אייבינדר.

"מרשתי סיפרה לי כי בפגישה שנתקיימה ביניכם היום, הודעת לה שתוצאות הבדיקה שערכתם בעניין הזכייה בתכנית 'הישרדות' מעידות כי לא נפל פגם במבחן האש. כן סיפרה לי מרשתי כי סירבת להראות לה את תוצאות הבדיקה ולהתייחס לתוכן הבדיקות".

ג'קי אזולאי הישרדות. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי הישרדות/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

מוקדם יותר היום הודיעה רשת כי הבדיקה הסתיימה, וכי לא נפל פגם בהתהלותה של אלה אייבינדר, שהוכרזה כזוכה בתכנית ובפרס של כמיליון שקלים.

עם זאת, כיוון שבקשתה של אזולאי לראות את ממצאי הבדיקה נדחו, היא בחרה לערב את עורך דינה בפרשה. "מדובר, על פניו, במעשים ובמחדלים המעוררים ספק כבד באשר לתקינות המבחן. עובדה היא שכל הרשתות גועשות ומתחבטות בשאלת התקינות, נוכח ממצאים עובדתיים שאינם שנויים במחלוקת".

עוד בוואלה!

טרולי ואבן אש: מתמודדי "הישרדות" טסו לצילומי העונה החדשה

לכתבה המלאה
ג'קי אזולאי הישרדות. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי הישרדות/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בהמשך, מבקש עורך דינה של אזולאי לקבל התייחסות לתוכן המכתב בתוך 48 שעות ואם הדבר לא ייעשה, הוא יפנה לבעלי הפורמט האמריקאי ויפעל במישור המשפטי.

"לא ברור לי מדוע בחרתם להסתיר את הממצאים באופן שלדעתי רק מעצים את הספקות בקרב מרשתי ובקרב הציבור", כתב כהן.

וואלה! סלבס מכינה דלי גדול של פופקורן. אחרי הכל, דרמה משפטית היא הסוגה החביבה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully