וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת נחשפת? זה מה שרואים בזווית צילום חדשה לסטירה של וויל סמית'

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 15:19

זווית צילום חדשה, שבה נראית תגובתה של ג'אדה פינקט סמית' לסטירה שבעלה וויל נתן למגיש טקס האוסקר כריס רוק, מופצת ברשת - וכבר מעוררת סערה. בסרטון היא נראית צוחקת מהתגובה של כריס רוק ולא מביטה לעבר בעלה. "זה מוזר", כתבו העוקבים. "כנראה שחשבה שזה מבוים"

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

זווית צילום חדשה, שבה נראית תגובתה של ג'אדה פינקט סמית' לסטירה שבעלה וויל נתן למגיש טקס האוסקר כריס רוק, מופצת ברשת - וכבר מעוררת שיח וסערה. בסרטון שהופץ בטיקטוק נראית ג'יידה כשהיא יושבת בזמן שוויל חוזר למושב שלו בטקס. תגובתו של כריס רוק לאחר הסטירה אף גרמה לה לצחוק, מה שהעלה את הסברה שאף היא חשבה שמדובר בקטע מבוים. "היא צחקה כמו כולם, אז אולי גם היא - כמו כולם - חשבה שהסטירה מבוימת", כתב אחד העוקבים.

אחרים כתבו שזה מוזר שאחרי רגע כל כך דרמטי, היא ובעלה וויל לא הסתכלו זה אל זה. "זה כל כך מוזר שהם מסתכלים קדימה ולא אחד על השני". עוקב אחר הוסיף: "אם בן זוגי היה סוטר למישהו, בהחלט הייתי מחליפה איתו מבטים כדי לראות מה קורה איתו".

צפו בתקרית מהזווית חדשה:

@305hoodhero Bet y'all ain't see it from this Angle ? Watch Jada's reaction!!! Staged or She just Psycho? ? ? #fyp #foryoupage #staged #oscars #willsmith #chrisrock ♬ original sound - Big O

כזכור, וויל סמית' הגיע לטקס האוסקר בשבוע שעבר כמועמד על תפקידו כריצ'רד וויליאמס, האבא של האחיות וויליאמס, ב"משפחה מנצחת". יחד איתו הגיעה עם זוגתו, ג'אדה פינקט-סמית, הסובלת מנשירת שיער בשל מחלת האלופציה. כריס רוק, מגיש אחד הפרסים, שיש לו היסטוריה ארוכה עם משפחת סמית', עלב בה בשל כך ועקץ אותה בשל קרחתה.

בתגובה, סמית' זינק מן המושב שלו, סטר לרוק בעוצמה, חזר לכיסאו וקילל אותו. מאוחר יותר, כשהכריזו כי המועמדות שלו הבשילה לכדי זכייה בפרס, עלה על הבמה לקבל את הפסלון המוזהב ונשא נאום דומע שבמהלכו סיפק הסברים למעשיו, אך לא התנצל באופן רשמי.

בעקבות הסערה, סמית' התנצל ואף התפטר מהאקדמיה. לפני מספר ימים הודיעה האקדמיה האמריקאית לקולנוע כי תדון בצעדים משמעתיים נגדו, אולם בסופו של דבר הוא הקדים אותה והודיע כי הוא מוותר על החברות שלו באקדמיה, ומתפטר ממנה. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, האקדמיה עמדה להשעות את סמית לעשר שנים לכל הפחות, והוא פשוט הקדים תרופה למכה. הצעד שלו לא מונע ממנה לנקוט בצעדים נוספים נגדו - למשל, לשלול ממנו את האוסקר בו זכה בתחילת השבוע.

"אני לוקח אחריות מלאה על ההתנהגות שלי", כתב סמית בהצהרת ההתפטרות שלו, שפורסמה בתקשורת האמריקאית. "המעשים שלי בטקס האוסקר היו מזעזעים ובלתי נסלחים. הרשימה של מי שפגעתי בהם ארוכה וכוללת את כריס, המשפחה שלו, הרבה מחבריי הקרובים ויקירי, כל מי שנכחו באולם והקהל ברחבי העולם. בגדתי באמון של האקדמיה. שללתי מן המועמדים ומן הזוכים האחרים את ההזדמנות שלהם לחגוג את העבודה היוצאת מן הכלל שלהם. אני שבור לב".

"אני רוצה להחזיר את הפוקוס למי שמגיעה להם תשומת לב על ההישגים שלהם. אני רוצה לאפשר לאקדמיה להתמקד בעידוד העשייה הקולנועית. אני מתפטר מן האקדמיה, ואקבל על עצמי כל צעד נוסף שההנהלה תחליט. שינוי לוקח זמן ואני מחויב לעשות את העבודה הנדרשת כדי שזה לא יקרה לי שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully