וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המתקפות של רוסיה על אזרחים חייבות להיחקר כפשעי מלחמה

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 22:18

לפחות 410 גופות של אזרחים נמצאו בעירייה סמוך לקייב. זלנסקי: "הכוחות הרוסיים שואפים להשתלט על מזרח ודרום המדינה". בריטניה: צבא רוסיה חוסם את החוף האוקראיני בים השחור

חייל אוקראיני מצלם את חברו כשהוא ליד טנק רוסי הרוס באזור קייב, 2 באפריל, 2022. רויטרס
חייל אוקראיני מצלם את חברו כשהוא ליד טנק רוסי הרוס באזור קייב, 2 באפריל, 2022/רויטרס
  • 13:34/בריטניה: המתקפות של רוסיה על אזרחים חייבות להיחקר כפשעי מלחמה

    בריטניה טענה כי המתקפות של רוסיה על אזרחים באוקראינה חייבות להיחקר כפשעי מלחמה. עוד אמרה כי תתמוך באופן מלא בכל מהלך שכזה של בית הדין הפלילי הבינלאומי.

  • 21:51/לפיד: "ישראל מגנה את הטבח בבוצ'ה, פשע מלחמה"

    שר החוץ יאיר לפיד אמר כי "אי אפשר להישאר אדיש אל מול התמונות המחרידות שהתגלו בעיר בוצ'ה בסמוך לקייב, אחרי שהצבא הרוסי עזב את המקום". עוד הוסיף לפיד כי "פגיעה מכוונת באוכלוסיה אזרחית היא פשע מלחמה ואני מגנה אותה נחרצות".

  • 21:41/זלנסקי: "פשעי המלחמה הרוסים יהפכו להופעה האחרונה של רוע כזה על פני כדור הארץ"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר היום (ראשון) כי "הגיע הזמן לעשות כל מה שאפשר כדי שפשעי המלחמה של הכוחות המזוינים הרוסים יהפכו להופעה האחרונה של רוע כזה על פני כדור הארץ". עוד אמר זלנסקי כי "אנחנו לא צריכים לבקש ממדינות העולם נשק כדי להגן על עצמנו, הנשק פשוט צריך להינתן לנו".

  • 19:26/410 גופות נמצאו בבוצ'ה, סמוך לקייב

    התובעת הכללית של אוקראינה אירינה ונדיקטובה אמרה לערוץ טלוויזיה במדינה כי תובעים שחוקרים פשעי מלחמה אפשריים על ידי רוסיה מצאו 410 גופות בעיירה בוצ'ה, הסמוכה לקייב. עוד מסרה התובעת כי מתוך אותן גופות, 140 נבדקו.

  • 18:13/רוסיה מכחישה ההאשמות לפיהן הרגה אזרחים בבוצ'ה: "פרובוקציה אוקראינית"

    רוסיה מכחישה ההאשמות האוקראיניות לפיהן הרגה אזרחים בעיירה בוצ'ה שבאוקראינה. משרד ההגנה הרוסי אמר בהצהרה כי צילומים ותצלומים המציגים גופות הם "עוד פרובוקציה אוקראינית". עוד הוסיף המשרד כי כל יחידות הצבא הרוסי עזבו את העיירה ב-30 במרץ.

  • 17:43/זלנסקי: באוקראינה מתרחש רצח עם

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי מה שמתרחש כעת במדינה הוא "רצח עם". עוד הוסיף הנשיא ואמר שכל מי שאחראי לפשעי רוסיה באוקראינה צריך להיענש, כולל אלה שנתנו פקודות

  • 15:02/גרמניה מגנה את הרג האזרחים בוצ'ה וקוראת להכיר בו כפשע מלחמה

    גרמניה גינתה היום (ראשון) את הרג האזרחים בעיירה בוצ'ה שבאוקראינה וקראה להכיר בו כפשע מלחמה נורא. עוד קראה גרמניה לאיחוד האירופי להטיל סנקציות נוספות על רוסיה.

  • 22:16/שבעה בני אדם נהרגו בהפגזה רוסית על חרקוב

    שבעה בני אדם נהרגו בהפגזה רוסית על העיר חרקוב שבאוקראינה. בהפגזה נפצעו 34 בני אדם, בהם שלושה ילדים - כך מסר משרד התובע האזורי. כמו כן ניזוקו 10 בתים ומחסן.

  • 12:18/רוסיה תקפה בית זיקוק לנפט ו-3 מתקנים לאחסון דלק באודסה

    רוסיה תקפה בית זיקוק לנפט ושלושה מתקני אחסון לדלק בנמל אודסה שבאוקראינה - כך נמסר ממשרד ההגנה הרוסי. לא דווח על נפגעים.

  • 10:35/אוקראינה: נמשכים ניסיונות הפינוי של תושבי מריופול

    לדבריה של סגנית ראש ממשלת אוקראינה, אירינה ורשצ'וק, נמשכים ניסיונות פינוי התושבים ממריופול. התושבים יפונו ב-17 אוטובוסים שינסו להתקרב לעיר הנצורה.

  • 09:57/אוקראינה: רוסיה פגעה בתשתית קריטית בנמל אודסה

    רוסיה תקפה תשתית קריטית בעיר הנמל אודסה שבדרום המדינה - כך אמר דובר המטה המבצעי של הממשל הצבאי האזורי של אודסה, סרבי ברצ'וק. לדבריו, "כרגע המצב בשליטה, השירותים המתאימים פועלים במקום. הפרטים יפורסמו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully