וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: טיילור פריץ הדהים את רפאל נדאל, וזכה באינדיאן וולס

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 6:54

המדורג 20 ניצל את המצב הגופני של הספרדי התשוש, וניצח אותו 3:6, 6:7 (5) כדי להנחיל לו את ההפסד הראשון ב-2022 ולהפוך לאמריקאי הראשון שזוכה בטורניר מאז אנדרה אגאסי

תקציר גמר אינדיאן וולס 2022: טיילור פריץ נגד רפאל נדאל/ספורט1

טיילור פריץ עשה הלילה (בין ראשון לשני) את מה שאף טניסאי לא הצליח לעשות בשנת 2022, וגבר על רפאל נדאל בדרך להישג השיא בקריירה שלו - זכייה בטורניר אינדיאן וולס. פריץ גבר על הספרדי 3:6, 6:7 (5), וזכה במה שנחשב על ידי רבים בעולם הטניס ל"גרנד סלאם החמישי". נדאל הגיע למשחק עם מאזן מושלם השנה, אבל ניכר עליו שהוא סובל מפציעה, ונאלץ להיכנע לאמריקאי המצוין, שכמובן חגג הישג שיא בקריירה.

הטניסאי רפאל נדאל. GettyImages
הטניסאי רפאל נדאל/GettyImages
הטניסאי האמריקאי טיילור פריץ. GettyImages
הטניסאי האמריקאי טיילור פריץ/GettyImages

נדאל הלך על תואר מאסטרס 1000 מספר 37 בקריירה (בניסיון להשוות את השיא של דג'וקוביץ'), ועל הדרך לשפר את המאזן המושלם שלו ב-2022 שעמד על 0:20, ולזכות בתואר רביעי מתחילת השנה. אבל הספרדי נראה מעט מוגבל, ופריץ פתח את המשחק בסערה ועלה ליתרון 0:4 מהיר מהצפוי. נדאל עוד חזר והשיג שבירה, אבל הפסיד במערכה הראשוbה 6:3 ובסיומה קיבל טיפול רפואי. בהמשך אף ירד לטיפול בחדר ההלבשה, כשהוא מתלונן על בעיות בחזה ובגב, זכר לקרב מול אלקארס ביום שלפני, עם שלוש מערכות מתישות.

במערכה השנייה נדאל הציג יכולת משופרת, הראה לוח לחימה והציל נקודת משחק, אבל נראה מעט תשוש. הוא הצליח לגרור את המערכה השנייה לשובר שוויון, שכלל כמה נקודות נהדרות. הספרדי אף עלה ל-4:5 והגיע למצב נוח - אבל החטיא מקרוב ואיפשר לפריץ להשוות, והאמריקאי המשיך במומנטום עד לניצחון. פריץ, המדורג 20, בגיל 24 הפך לאמריקאי הראשון שזוכה באינדיאן וולס מאז אנדרה אגאסי ב-2001, האמריקאי הראשון שזוכה במאסטרס מאז מיאמי 2018, והצעיר ביותר שמניף את הגביע מאז נובאק דג'וקוביץ' בשנת 2011. הוא זכה ב-1.23 מיליון דולר וב-1,000 נקודות דירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully