וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבוז למסי וניימאר, לואיס סוארס ביקר: "בכדורגל אין זיכרון"

עולם הכדורגל סוער מהשריקות והקריאות לניימאר ומסי מיציעי פריז סן ז'רמן: "פעם ראשונה אי פעם שמסי זוכה ליחס כזה"

תקציר: ואן - פריז סן ז'רמן 4:0/ספורט1

סצינות לא שגרתיות נרשמו היום (ראשון) בפריז, כשאוהדי פריז סן ז'רמן הביעו את מחאתם על מצב הקבוצה ושרקו בוז לשני כוכבי הקבוצה, ניימאר וליאונל מסי. אוהדי פ.ס.ז' מתוסכלים מההדחה מליגת האלופות, ואתמול כבר הודיעו על כוונתם למחות, מאחר שלטענתם מדובר בפרויקט כושל, עם שחקנים מפונקים ולא מחויבים, שמנותקים מהמועדון.

היום, בדקות הפתיחה במשחק מול בורדו במסגרת הליגה, ניימאר ומסי ספגו שריקות בוז על כל נגיעה שלהם בכדור. ככל שנקפו הדקות המחאה נגד מסי דעכה, אבל ניימאר המשיך לספוג את הקריאות - אפילו אחרי שכבש שער שקבע 0:2 למארחת.

השריקות נרגעו לקראת סיום המחצית, אך זה בעקבות העובדה שחלק ניכר מיושבי יציע האולטראס עזבו אותו את מקומם לפני ההפסקה כאות מחאה. ניימאר ספג יחס של שחקן יריב, וכשבעיטה חופשית שלו הלכה מעל למסגרת - הקהל הריע בשמחה.

מי שקיבל אהבה גדולה הוא קיליאן אמבפה, שהקהל מפגין כלפיו חום בתקווה שיישאר. "אמבפה מועדף על פני האוהדים למרות העזיבה האפשרית שלו בקיץ", נכתב היום ב"ל'אקיפ".

שחקן פריז סן ז'רמן, ניימאר. רויטרס
ערב משפיל. ניימאר/רויטרס
לואיס סוארס כותב באינסטגרם אחרי הבוז למסי וניימאר: "אין זיכרון בכדורגל". אינסטגרם, luissuares9, צילום מסך
לואיס סוארס כותב באינסטגרם אחרי הבוז למסי וניימאר: "אין זיכרון בכדורגל"/צילום מסך, אינסטגרם, luissuares9

מי שיצא להגנתם של השניים הוא לואיס סוארס, ששיתף עמם פעולה בברצלונה. חלוץ אתלטיקו מדריד כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כמו תמיד - בכדורגל אין זיכרון! תמיד איתכם מסי וניימאר, אוהב אתכם מאוד". ססק פבגרגאס צייץ: "בכדורגל אין זיכרון, תמיד איתכם אחים".

העיתונאי פבריציו רומאנו כתב ש"זו סיטואציה לא אמיתית מול מסי, הוא אף פעם לא חווה דבר כזה". מסי עד עתה לאורך כל הקריירה זכה לאהבה בלתי נגמרת מאוהדי ברצלונה, ואומנם הייתה לו תקופה קצרה שבה אוהדי נבחרת ארגנטינה הביעו כעס ותסכול, אבל זה היה זניח.

יש לציין שהיום דווח בתקשורת הצרפתית שליאו מסי מנסה "לברוח" מהקבוצה, ומתכנן עזיבה בקיץ. שחקן נוסף שזכה ליחס עוין הוא ג'יני ויינאלדום, עוד שחקן רכש מאכזב, שספג שריקות בוז כשהוחלף.

עוד בוואלה!

"קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד כבר ב-30 בינואר"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מגיע לו לקבל כזה יחס? מסי/רויטרס

אתמול ארגון האולטראס של אוהדי פריז סן ז'רמן הודיעו שייצאו במחאה, וכתבו: "מזה חששנו. המצב הנוכחי של המועדון דורש מחשבה מחדש ושינויים בכל הרמות והשכבות. איך אפשר שתהיה קבוצה נורמלית כשהסגל מורכב מ'כוכבים' שמחכים על הספסל ולא מפרגנים אחד לשני? איך אפשר לכבד מאמן כשהוא רק בובה שלא מקבל בחלטות? איך אפשר להצליח כשהשחקנים נראים יותר בשבוע האופנה מאשר במפגשים עם אוהדים שלהם? נמשיך למחות עד שיהיו שינויים מהותיים, והמחשבה שלנו היא רק על טובת המועדון, שלנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully