וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר הכהן מונה למנכ"ל עמותת "אתגרים"

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:18

ניר הכהן, מנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל לשעבר, ייכנס לתפקידו החדש בעמותת "אתגרים" בימים הקרובים, ויחליף את אבנר בלקנאי, שכיהן כמנכ"ל העמותה ב-8 השנים האחרונות

חילופי מנכ"לים בעמותת "אתגרים", העוסקת בשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלות בפעילויות ספורט אתגרי בטבע. אבנר בלקנאי יסיים את תפקידו בתחילת חודש מרץ, וניר הכהן, אשר עד לאחרונה שימש כמנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל, יחליפו בתפקיד.

בלקנאי (אל"מ במיל', טייס מסוקים לשעבר, נושא את עיטור המופת ממלחמת לבנון השנייה) הוביל את העמותה ב-8 השנים האחרונות להישגים גדולים, ביניהם פתיחת פעילויות וחוגים בענפי ספורט אתגריים חדשים, הגדלה ועיבוי של הפעילות בענפים הקיימים, קיום מרוצים ואירועים חדשים כדוגמת מרוץ אתגרים לזכרו של שניאור חשין, יציאה בפעם הראשונה של העמותה לקמפיין גיוס המונים ועוד.

ניר הכהן (תא"ל, טייס קרב לשעבר) כיהן ב-10 השנים האחרונות כמנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל. לפני כן שימש הכהן כמנכ"ל עמותת המרכז הישראלי למצוינות בחינוך, והיה סמנכ"ל עמותת עתידים מיד לאחר פרישתו מצה"ל, בשנת 2005. בתפקידו האחרון על מדים שימש כמפקד בית הספר לטיסה של חיל האוויר.

ניר הכהן ואבנר בלקנאי. יחצ,
ניר הכהן ואבנר בלקנאי/יחצ

אבנר בלקנאי מסר: "ב-8 השנים האחרונות היתה לי את הזכות להוביל את הארגון המדהים הזה שנקרא עמותת אתגרים, ולקדם עשייה עם תחושת שליחות וסיפוק אדירה, למען חברה צודקת, שוויונית וטובה יותר. אני רוצה להודות לכל מי שהיה לצדי לכל אורך הדרך - לעובדי העמותה, לשותפיה, למתנדבים המסורים וכמובן, לגיבורים האמיתיים, חברי העמותה, שמוכיחים מדי יום ביומו מהו ניצחון הרוח".

ניר הכהן מסר: "אני שמח ונרגש על הזכות להצטרף לקהילת אתגרים. עמותת אתגרים, בעשייתה הייחודית ופורצת הדרך, שירטטה מחדש את גבולות האפשר, וממשיכה לעשות זאת כל העת. בעבורי, עשייה זו מסמלת את כוחו של החלום, את נצחון הרוח, ואת הטוב שבחברה הישראלית. אני מודה לוועד המנהל על האמון, לאבנר על ההובלה המצוינת של העמותה, ולכל קהילת אתגרים על קבלת הפנים החמה והמשפחתית".

עמותת "אתגרים" נוסדה בשנת 1995 במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. יעילות פעילויותיה של אתגרים נחקרה והוכחה ככלי להעצמה אישית, לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי והרחבת היכולות בכל תחומי החיים. פעילות העמותה פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית, נפשית וחושית ולכל הגילאים. "אתגרים" פיתחה, לראשונה בישראל, מגוון ענפי ספורט חדשים בטבע המותאמים לצרכים מיוחדים: אופניים, פארקי חבלים, ריצה והליכה, שייט, צלילה, גלישת צוקים וטיפוס, סקי מים, קיאקים, קארטינג ועוד. אתגרים פועלת בכל רחבי הארץ, כשמדי שנה לוקחים חלק בפעילות העמותה כ- 5,000 ילדים ובני נוער ומעל 1,000 בוגרים. הפעילות מבוססת על מערך התנדבות רחב היקף של 1,200 מתנדבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully