וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי קופר חתם עד לסיום העונה בבני הרצליה

הגארד (31, 1.83) שהצטיין בצרפת ועלה לכותרות אחרי שהשתמש בשתן של בת זוגו לבדיקת סמים שם התגלה שהיא בהריון, יחליף את קווינטון הוקר שסובל מפציעה קשה בכף רגלו. הבכורה: בשני נגד הפועל ירושלים

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

בני הרצליה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד די ג'יי קופר כמחליפו של קווינטון הוקר שייעדר לפחות כחודשיים כתוצאה מקרע חלקי ברצועות כף הרגל. קופר צפוי לערוך את הבכורה שלו כבר ביום שני במשחק הצמרת המסקרן נגד הפועל ירושלים.

קופר (31, 1.83) הוא בעל ניסיון רב בליגות באירופה, בעיקר בליגה הצרפתית שם אף נבחרת לזר העונה בשנת 2017 ואף נבחר לשחקן העונה ביורוצ'אלנג' בעונת 2014/15. הוא עלה לכותרות בהקשר שלילי באוגוסט 2019 לאחר שהתגלה ששנה קודם לכן נשלח לשנתיים של השעייה לאחר שהשתמש בשתן של בת זוגו בבדיקת סמים והתגלה שם סימנים להריון.

די. ג'יי. קופר מצטרף לבני הרצליה. דוברות בני הרצליה, אתר רשמי
יחזק את הרצליה על רטע הפציעה של הוקר. קופר/אתר רשמי, דוברות בני הרצליה

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "הפציעה של קווינטון שיעדר בתקופה הקרובה מהווה מכה לא קלה עבורנו שהופכת את החודשים הקרובים למאתגרים יותר. חיפשנו שחקן שיוכל לעזור לנו ולהתאים לשיטת המשחק ולמרקם הקבוצתי וזה אתגר לא פשוט. אני שמח שהצלחנו לצרף את די ג'יי, שחקן מנוסה שחושב קודם כל על הקבוצה, ומגיע עם רעב להוכיח את עצמו ולהראות שהוא עדיין שייך לרמות בהן שיחק ואני מקווה שהוא יוכל להשתלב מהר ולעזור לקבוצה להמשיך להציג כדורסל טוב כדי לעמוד במטרות שנשארנו לנו עד לסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully