וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי פוטר מהפועל באר שבע, אליניב ברדה יאמן

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 19:34

ברקת החליטה להיפרד מהמאמן כי לא הייתה מרוצה מהתוצאות ומאיכות ההתקפה. לוי לשחקנים: "אוהב אתכם", בנדו לא הצליח לדבר. מליקסון ישמש כעוזר

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

זעזוע בהפועל באר שבע. המאמן רוני לוי עזב היום (שלישי) את תפקידו ואליניב ברדה מונה במקומו. בהודעה של המועדון נכתב: "לאחר שיחה משותפת עם הנהלת המועדון, רוני לוי סיים את תפקידו בהפועל באר שבע. אליניב ברדה יאמן את הקבוצה. אנו מודים לרוני על התקופה שלנו יחד ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

הצעד הגיע למעשה מכיוונה של אלונה ברקת. הבעלים החליטה לסיים את דרכו של לוי כשחזרה אתמול מטיול למיאמי. ברקת לא הייתה מרוצה מהתוצאות האחרונות ולא מאיכות המשחק ההתקפי של הקבוצה, והייתה משוכנעת שאפשר להוציא יותר מהסגל הזה. הבוקר היא ביקשה מלוי להגיע אליה לפגישה ולפני הצהריים השניים נועדו וסיכמו על פרידה. אימון הקבוצה תוכנן גם כך לשעת אחר הצהריים היום, כך שברדה יעביר את האימון. בנוסף ללוי עזב גם מי ששימש העונה כעוזרו, אריק בנדו, ובמקומו כעוזר המאמן יהיה מעתה מאור מליקסון, מנהל מחלקת הנוער.

אין ספק שעיתוי הפרידה קשור גם למשחק הגביע מחר נגד מכבי פתח תקוה, אליו תגיע באר שבע אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון. לברקת מאוד חשוב לעלות לחצי הגמר והיא מקווה שהמהלך שיזמה יעורר את השחקנים ויגרום לזעזוע שיוליד מהפך. המינוי של אליניב ברדה כמחליפו הוא לא זמני.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
זעזוע גדול. רוני לוי/לירון מולדובן

לוי בן ה-55 אימן את הפועל באר שבע מפברואר 2021, אז מונה במקומו של יוסי אבוקסיס. העונה הוא הצעיד את הקבוצה מבירת הנגב למאבק צמוד עם האלופה מכבי חיפה ובחלקים מהעונה באר שבע אף הוליכה את הטבלה, אבל במקביל נשמעה ביקורת גדולה על היכולת של הקבוצה.

בשבועות האחרונים נשמעה ביקורת הולכת וגוברת על לוי מכיוון היציעים ואוהדים רבים דרשו את פיטוריו של לוי. ביום שבת הקבוצה מבירת הנגב רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות כשנפרדה ב-1:1 מהפועל תל אביב.

עוד בוואלה!

דאגה בהפועל באר שבע: ספורי טרם שב לאימונים לפני "משחק העונה"

לכתבה המלאה
המנהל המקצועי ומאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם עוזרו מאור מליקסון. הפועל באר שבע, אתר רשמי
כבר העבירו יחד אימון ראשון. ברדה ומליקסון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

מיד אחרי הפיטורים, נכנס רוני לוי לשיחה עם השחקנים ואמר להם: "אתם אפילו לא יודעים כמה אני אוהב אתכם. אוהב כאן כל אחד ואחד מכם ואני מת שתיקחו העונה אליפות או גביע. אני אהיה הכי מאושר אם זה יקרה".

אחריו ביקש אריק בנדו לדבר, אבל לא הצליח לסיים משפט ונחנק מדמעות. "נהניתי מכל רגע בתקופה שהייתי איתכם ואני אהיה האוהד הראשון שלכם מעכשיו. אני אוהב אתכם. החלטתי לעזוב ביחד עם רוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully