וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של אגדה: ריגובר סונג מונה למאמן נבחרת קמרון

בלם העבר בן ה-45, שיאן ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים, החליף את טוני קונסייסאו ויצטרך לנצח את אלג'יריה בקרב על הכרטיס למונדיאל

תקציר: שערי יום שבת (26.2) בליגה האנגלית/ספורט1

ריגובר סונג, קפטן נבחרת קמרון בעבר ושיאן ההופעות שלה, מונה הערב (שני) למאמנה החדש. סונג בן ה-45, שכבר שימש בעבר כמאמן זמני, היה עוזר מאמן והדריך גם את הנבחרת עד גיל 23, מחליף בתפקיד את טוני קונסייסאו הפורטוגלי שתחת שרביטו סיימה קמרון במקום השלישי באליפות אפריקה אותה אירחה בחודש שעבר.

המבחן הראשון שלו יהיה כבר בחודש הבא, כאשר קמרון תתמודד במפגש כפול עם אלג'יריה על הכרטיס למונדיאל בקטאר.

שחקן נבחרת קמרון לשעבר ריגוברט סונג. GettyImages
קאמבק מרגש. ריגובר סונג/GettyImages

בימיו כשחקן רשם סונג 137 משחקים במדי קמרון, במהלכם כבש חמישה שערים, והוא היה שותף לזכיות באליפות אפריקה ב-2000 ו-2002. הוא הראשון שהורחק בשני גביעי עולם שונים וגם היחיד ששיחק עם האריות הבלתי ניתנים להכנעה במונדיאל 1994 וגם במונדיאל 2010, שהיה הרביעי שלו ואחריו פרש. בקריירת הקבוצות הוא זכור בעיקר מימיו בליברפול, איתה זכה בגביע אופ"א ב-2001. הבלם החל את הקריירה במץ הצרפתית, זכה איתה בגביע הליגה ולקח שתי אליפויות עם גלאטסראיי וגביע עם טרבזונספור.

המינוי הזה מגיע כחמש שנים וחצי אחרי שסונג עבר שבץ וכמעט קיפח את חייו. בלם העבר היה שרוי בתרדמת במשך יומיים והועבר לצרפת להמשך טיפול, כשרק לאחר כמה חודשים שב לקמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully