וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של ביילסה: ג'סי מארש מונה למאמן לידס

האמריקאי שפוטר בדצמבר מר.ב. לייפציג מגיע לראשונה לאנגליה ויחליף את הארגנטינאי הוותיק שעזב אחרי שלוש עונות וחצי. חתם עד 2025

תקציר: לידס - טוטנהאם 4:0/ספורט1

לידס נפרדה השבוע ממרסלו ביילסה, המאמן הארגנטינאי הוותיק שהצעיד אותה בחזרה לבמה המרכזית של הכדורגל האנגלי, והערב (שני) היא הודיעה כי יורשו יהיה המאמן האמריקאי ג'סי מארש, שפוטר בדצמבר האחרון מר.ב. לייפציג.

ביילסה לקח ב-2018 את המועדון שדשדש בליגה השנייה באנגליה לפרמיירליג, ואשתקד אף הרשים עם הגעה למקום התשיעי בטבלה, אך העונה היכולת החלה להתדרדר. לידס מדורגת במקום ה-16 בטבלה, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ועם שני משחקים יותר משתי הקבוצות שמדורגות אחריה בטבלה. כמו כן, עם 60 ספיגות ב-26 משחקים, ההגנה של לידס היא החלשה ביותר בליגה, כאשר רק היא ונוריץ' ספגו יותר מ-50 שערים. בחמשת המשחקים האחרונים לידס ספגה 20 שערים וצברה נקודה אחת בלבד.

מארש אימן בשנים האחרונות את רד בול ניו יורק ורד בול זלצבורג, והקיץ הוא קיבל הזדמנות בקבוצה הבכירה של הקונצרן, ר.ב. לייפציג הגרמנית, אך כאמור הוא סיים את דרכו לאחר חודשים ספורים עקב חוסר הצלחה במסגרת המקומית. האמריקאי חתם על חוזה עד 2025, והופעת הבכורה שלו על הקווים תהיה בשבת נגד לסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully