וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון הדור הבא הופך את סייברפאנק 2077 למשחק שמגיע לנו

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 13:33

תיקוני באגים ושיפורים נרחבים למערכות המשחק השונות הופכים את הכותר של CD Projekt Red למשחק שרוב השחקנים ציפו לקבל כבר מההתחלה

צפו בטריילר עדכון הדור הבא של סייברפאנק 2077

Cyberpunk 2077 Next Gen Trailer/CD Projekt Red

המשחק סייברפאנק 2077 של חברת CD Projekt Red נחשב לאחד המשחקים המצופים ביותר של השנים האחרונות, אך זכה להשקה כושלת וכואבת כששוחרר בדצמבר 2020 וסבל מבעיות ביצועים ובאגים על גבי המחשב והקונסולות.

המפתחת התחייבה שעם הזמן היא תשחרר עדכונים שיתקנו את המשחק והבעיות הרבות שצצו, ובמהלך 14 החודשים האחרונים מאז ששוחרר היא אכן טיפלה בחלק מהבעיות, אך אתמול בערב קיבלנו את העדכון הגדול והמיוחל שלו רוב המעריצים והשחקנים ציפו.

CD Projekt שיחררה לערוץ היוטיוב שלה מספר סרטונים שמציגים את "עדכון הדור הבא" של סייברפאנק 2077 וכיצד הוא רץ על קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X, ומלבד לשיפורים הגרפיים ותיקוני הבאגים הרבים, בחברה עמלו קשה ועבדו על גם שינויים רבים שהקהילה ביקשה, ולטענת רבים "ישדרגו את המשחק ויהפכו אותו למשחק כמעט אחר לחלוטין".

גרסאות הדור הבא של סייברפאנק 2077 על הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X יכילו רזולוציית 4K דינאמית ב-60 פריימים לשנייה, יתמכו בטכנולוגיית RTX ב-30 פריימים לשנייה, ויזכו לזמני טעינה מהירים יותר ולא מעט שידרוגים גרפיים. גרסת הפלייסטיישן 5 תתמוך גם ביכולות השונות של שלט ה-DualSense של הקונסולה.

העדכון החדש מביא איתו גם עדכונים ושיפוצים למנגנוני המשחקיות השונים: איזון מחדש למערכות הקרב וה-Loot, כלי נשק חדשים, אבל הכי חשוב - האינטליגנציה המלאכותית במשחק שופרה בצורה ניכרת וכעת דמויות יגיבו באופן הרבה יותר תואם לפעולות של השחקנים. גם תנועת הרכבים על הכביש שופרה והפכה הרבה לאמינה יותר, ונעשה ניסיון גדול להפוך את העיר נייט סיטי למקום הרבה יותר ריאלי ואמין.

הסרטונים בערוץ היוטיוב של המשחק מציגים בצורה נרחבת (כחצי שעה כל סרטון) כיצד סייברפאנק 2077 רץ על קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X, כך ששחקנים שעוד לא רכשו את המשחק וככל הנראה חוששים יוכלו להחליט האם המשחק לטעמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Cyberpunk 2077. CD Projekt Red, אתר רשמי
Cyberpunk 2077/אתר רשמי, CD Projekt Red
Cyberpunk 2077. CD Projekt Red, אתר רשמי
Cyberpunk 2077/אתר רשמי, CD Projekt Red

אין ספק ששחקנים רבים חיכו לעדכון המיוחל של המשחק, ולא מעט טענות נזרקות ברשת שאלו השינויים שהשחקנים היו צריכים לקבל כבר מלכתחילה כאשר רכשו את סייברפאנק כבר לפניי כשנתיים. ההשקה הבעייתית הזו הצביעה על הבעיה הגדולה של תעשיית הגיימינג בשנים האחרונות, בה לא מעט חברות משחררות משחקים במצב "לא אפוי" ודואגות לתקן את הבאגים המרובים רק לאחר השקת המשחק.

במקרים רבים השחקנים רוכשים בהזמנה מוקדמת את המשחקים כבר מבעוד מועד ומתאכזבים בסופו של דבר כאשר המשחקים משוחררים לשוק לראשונה. דוגמאות מובהקות נוספות לכך הן משחקים כמו באטלפילד 2042 של חברת EA, או טרילוגיית GTA המחודשת של רוקסטאר. שני המשחקים הללו זכו להשקות מלאות באגים ותקלות שאמנם תוקנו (ועדיין מתוקנים) גם חודשים לאחר שהמשחקים שוחררו לשוק.

אמנם זה לא בהכרח פייר לבצע את ההשוואה בין CD Projekt Red ל-EA או רוקסטאר, מכיוון והיא נחשבת למפתחת הרבה יותר קטנה משתי הענקיות הללו, אך סייברפאנק 2077 היה המשחק שעבור רבים נחשב ל"קריאת ההשכמה" על התופעה המכוערת הזו בתעשייה.

איך סייברפאנק 2077 רץ על הפלייסטיישן 5?...

... ועל האקס בוקס Series X?

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully