וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל ומיקי סירושטיין השלים את מעברו לבני יהודה

10.2.2022 / 12:21

הבלם אמור היה לעזוב את הפועל חיפה כבר בשבוע שעבר, אלא שבהתאחדות טענו שהמסמכים הוגשו באיחור. בסיוע בית הדין הוא שב לזהובים וינסה לסייע להם להעפיל לליגת העל

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

מיקי סירושטיין אמור היה לעזוב הפועל חיפה ולהצטרף לבני יהודה כבר בשבוע שעבר, ביום האחרון של חלון ההעברות, אלא שאז העסקה נפלה בעקבות אי הבנות ואיחור של דקות בודדות ברישומו לטענת הבקרה וההתאחדות. למרות כל זאת, היום (חמישי) אישרה ההתאחדות לכדורגל את המעבר והבלם בן ה-32 הצטרף לזהובים וינסה לסייע להם להעפיל לליגת העל.

"שמח לחזור למועדון המשפחתי והיקר, בני יהודה תל אביב", אמר סירושטיין, "יש בי רצון גדול לתקן את התחושות שנשארו אצלי אחרי הקדנציה הקצרה שלי בכתום לפני מספר שנים ועל הדרך לעזור לקבוצה לחזור למקומה הטבעי".

מיקי סירושטיין שחקן הפועל חיפה בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
הערעור התקבל וסירושטיין עבר לבני יהודה/אריאל שלום, אריאל שלום

כפי שפרסמנו, הבלם ערער על נפילת מעברו לבני יהודה ובמקביל נגרע מסגל הפועל חיפה שמצדה טענה שכל המסמכים להעברתו לבני יהודה הוגשו במועד וכי המועדון אינו צד בכך שלא אושרה העברתו בשבוע שעבר. בערעור התקבלה טענתו של סירושטיין ובית הדין אישר את המעבר. כידוע, סירושטיין כלל לא שיחק העונה בהפועל חיפה, למעשה הופעתו האחרונה הייתה בעונה שעברה, כאשר ב-8 במאי הורחק בניצחון על הפועל כפר סבא.

סירושטיין הצטרף לבני יהודה בקיץ 2016, אלא שאז הוא נפרד מהמועדון אחרי חודש אחד שמהלכו שיחק פעמיים בגביע הטוטו והופעה אחת בליגה. הוא עבר לאשדוד לאחר מכן וממנה המשיך לבית"ר ירושלים, לסופאן בורי התאילנדית, חזר ארצה להפועל חיפה בינואר 2020 וכעת חזר למועדון משכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully