וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר בלוך מונה למנכ"ל קבוצת שופרסל

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 20:38

מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך, נבחר על ידי דירקטוריון שופרסל לעמוד בראש הקבוצה. בלוך יחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, איציק אברכהן, שהפתיע לפני כחודש עת הודיע על רצונות לסיים את כהונתו. בלוך: "בהחלט מוכן לאתגר"

דירקטוריון שופרסל מינה את עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל קבוצת שופרסל. בלוך מכהן כמנכ"ל חברת חשמל משנת 2015 ועד היום.

על פי הודעת שופרסל "הוא מביא אתו ניסיון עשיר בניהול חברות בתחום מוצרי הצריכה ובהובלת מהלכים אסטרטגיים ושינויים מורכבים בארגונים מובילים".

לפני ניהול חברת החשמל כיהן בלוך כמנכ"ל קבוצת נייר חדרה, נשיא ומנכ"ל נטפים, נשיא ומנכ"ל יס שירותי לווין וכמנכ"ל תשלובת החלב של תנובה.

מינויו של עופר בלוך יכנס לתוקף עם סיום תקופת ההודעה המוקדמת בחברת חשמל.

עוד ציינו בשופרסל כי דירקטוריון החברה בחר בעופר לאחר תהליך קפדני שנוהל על ידי ועדת איתור שבחנה מועמדים רבים ומנוסים.

בלוך יחליף את איציק אברכהן שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה לאחר 10 שנות כהונה. הוא ייכנס לתפקידו בתקופה מורכבת לענף המזון ולקמעונאות המזון וייאלץ להתמודד עם כמה מהמורות שאמנם אינן קשורות ישירות בהכרח לשופרסל, אך נגזרות מהמלחמה ביוקר המחיה.

עופר בלוך מנכ"ל שופרסל. יוסי וייס,
עופר בלוך. יכנס לתפקידו כמנכ"ל שופרסל מיד עם שחרורו מחברת החשמל/יוסי וייס

יקי ודמני, יו"ר קבוצת שופרסל: "עופר בלוך הוא מנהל מנוסה מהשורה הראשונה של המנכ"לים בישראל ואנו מברכים אותו של מינויו לתפקיד. לעופר ניסיון עסקי וניהולי עשיר לצד היכרות מעמיקה עם עולם המזון ומוצרי הצריכה והצרכן הישראלי. הוא האדם הנכון להוביל את שופרסל להמשך צמיחה והתמודדות מול האתגרים הניצבים בפני החברה בשנים הקרובות".

עוד הוסיף ודמני: "אני מבקש להודות לאיציק אברכהן על שהוביל את שופרסל לקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל ומאחל לו המשך עשיה מבורכת בכל דרך שיבחר".

עופר בלוך מנכ"ל קבוצת שופרסל הנכנס: "אני נרגש מהמינוי ומהצטרפותי למשפחת שופרסל. שוק המזון ומוצרי הצריכה מרתק ונמצא בתהליך של שינוי משמעותי המחייב מקסום יכולות הנמצאות בשופרסל ומיצוי הזדמנויות עסקיות. אני בהחלט מוכן לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully