וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הלם הושלך לבניין של משה חוגג, המחאה תגיע לאורן חסון?

2.2.2022 / 11:33

המחאה מסלימה: כ-250 אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו בשני מוקדים ומאיימים להגיע לביתו של יו"ר ההתאחדות. המשטרה תחקור

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים נגד משה חוגג/פרטי

אוהדי בית"ר ירושלים המשיכו גם אתמול בערב (שלישי) במחאות כנגד הבעלים משה חוגג, כשהפגינו בשני מוקדים - מול בית הבעלים בתל אביב ומול בית אחותו. במהלך האירועים רימון הלם הושלך לעבר הבניין שבו הוא מתגורר. מהמשטרה נמסר: "מפגינים השליכו רימון הלם ואבוקות לעבר בניין. אין נפגעים ולא נגרם נזק". סך הכל כ-250 איש השתתפו בשתי המחאות. במהלך ההפגנה מול ביתו של הבעלים, ירו חלק מהאוהדים זיקוק לעבר ביתו, שפגע בשוגג בדירתה של שגרירה מטעם האיחוד האירופי. המשטרה תחקור את המקרה.

בהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב: "בית"ר ירושלים מגנה גינוי חריף את ירי הזיקוקים לעבר בניינו של הבעלים משה חוגג, שפגע בחלון בדירה ששייכת לשגרירה מהאיחוד האירופי. במקום נמצאים שוטרים לתחקור האירוע".

שר הספורט חילי טרופר על רימון ההלם: "האירוע החריג שהתרחש אמש מדאיג ומטריד. אני מגנה בתוקף כל אירוע אלימות מכל סוג, במגרש ומחוצה לו. אני בטוח כי משטרת ישראל תאתר את המתפרעים ותפעל כדי למגר את מגפת האלימות הקשה".

צפו בזיקוק שנורה על ידי אוהדי בית"ר

אוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק לעבר ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

צפו באוהדי בית"ר מפגינים מחוץ לביתו של משה חוגג

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים נגד משה חוגג. תמונות גולשים, אתר רשמי
ההפגנות נגד משה חוגג נמשכות. אוהדי בית"ר הערב/אתר רשמי, תמונות גולשים

האוהדים הבהירו מוקדם יותר היום כי החל מהשבוע בכל ערב ישהו לצד ביתו של חוגג מספר אוהדים כמחאה עד אשר ישחרר את הבעלות על הקבוצה. בתוך כך, בצל העסקה עם ג'קי בן זקן, הם מאיימים להגיע גם לביתו של יו"ר ההתאחדות, אורן חסון.

בהודעה שהופצה ברשתות השונות נכתב: "אוהדים יקרים, צריך לעשות הכל בכדי למנוע מההסכם הבלתי חוקי למכור את זכויות השחקנים שלנו לג'קי בן זקן. אנחנו מגיעים היום להתאחדות לכדורגל למחות כנגד אישור ההסכם. אם ההסכם יאושר נגיע למחות גם מול ביתו של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ומול ביתה של יושבת ראש הבקרה התקציבית הגברת סיגלית סייג. קוראים לכל מי שבית"ר חשובה לו להצטרף להפגנה, היום בשעה 15:30 במשרדי ההתאחדות לכדורגל באצטדיון רמת גן".

חוגג עצמו הבהיר היום כי גייס הלוואות בסך 9 מיליון ש"ח, 5.5 מתוכם מג'קי בן זקן שגם קיבל את זכויות המכר עבור ירדן שועה ואביאל זרגרי. האוהדים אמרו: "הוא חושב שהוא עובד על כולם, אבל הוא סיים, זה ענין של זמן, אם צריך נעשה לו נזקים שהוא עדיין לא ראה בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully