וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מות מרים נאור: השופטת בדימוס דבורה ברלינר תעמוד בראש ועדת אסון מירון

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 17:20

ברלינר, לשעבר נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שגם עמדה בראש הוועדה הבין-משרדית לבחינת הטיפול בנפגעי עבירות מין, תחליף בתפקיד את נשיאת העליון לשעבר שהלכה לעולמה לפני סיום דיוני ועדת החקירה הממלכתית

נשיאת העליון בדימוס מרים נאור הובאה למנוחות/צילום: לע"מ

נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס, השופטת דבורה ברלינר תעמוד בראש ועדת החקירת הממלכתית לבחינת אסון הר מירון - כך הכריזה היום נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות. היא תחליף בתפקיד את נשיאת בית המשפט העליון בדימוס מרים נאור, שהלכה לעולמה לפני שהוועדה סיימה את עבודתה.

"לצערי, לכתה של מרים מאיתנו לא אפשר לה לסיים את המלאכה החשובה", מסרה הנשיאה חיות. "אך אני סמוכה ובטוחה כי הוועדה בראשותה של הנשיאה (בדימוס) דבורה ברלינר תמשיך לעשות את הדרוש על מנת להשלים את המשימה. אני מבקשת להודות לנשיאה ברלינר שנאותה לשמש כיושבת ראש הוועדה ולאחל לה ולחברי הוועדה הצלחה בהשלמת דוח הוועדה".

דבורה ברלינר. יוסי זמיר, פלאש 90
תיכנס לנעליה של נאור. ברלינר/פלאש 90, יוסי זמיר

ברלינר, לשעבר נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב שאף כיהנה במשך כמה חודשים כשופטת עליון במינוי זמני, עמדה בראש הוועדה הבין-משרדית לבחינת הטיפול בנפגעי עבירות מין בהליך הפלילי.

בחודשים האחרונים קיימה הוועדה 32 ימי דיונים מלאים, במהלכם שמעה 119 עדים, ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי היה אמור אף הוא להופיע בפניה בקרוב. גם עתה, עם מיניוה של ברלינר, יש להניח כי היא תזדקק לתקופת זמן כדי ללמוד את חומר החקירה העצום שבידי הוועדה, כך שהדיונים הבאים צפויים להתחדש רק בעוד כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully