וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל: ספסל השידוכים שהגיע מתל אביב

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 13:50

סיפורו של ספסל - איך הגיע "ספסל השידוכים" מנחלת בנימין בת"א לפארק יקינטון בנוף הגליל ? האמן איתמר טל שעומד מאחורי המיזם: "לא האמנתי שהמיזם יפרוץ את גבולות ת"א"

גלגולו של הספסל המיוחד החל בתמונה שלו שפורסמה ברשת וצדה את עיניה של עובדת בעיריית נוף הגליל. העובדת שלחה את התמונה למכשיר הנייד של ראש העיר אך לא ידעה לומר מהיכן נלקחה התמונה ומי עומד מאחורי המיזם. "נתקלתי בתמונה וזה נראה מיזם חביב אז העברתי" סיפרה.

רונן פלוט, ראש העיר נוף הגליל החליט להזמין חמישה ספסלים לעיר "בעידן הקורונה קשה להכיר ולהיפגש לדייטים, הספסל יכול להיות ריהוט גן חביב ונחמד במרחב העירוני" הסביר.

רונן פלוט. צילום - ישראל פרץ, אתר רשמי
רונן פלוט/אתר רשמי, צילום - ישראל פרץ
ספסל שידוכים. דוברות נוף הגליל, אתר רשמי
ספסל שידוכים/אתר רשמי, דוברות נוף הגליל

הספסלים הגיעו בצבע לבן וקושטו בכיתוב "ספספל הדייטים " ובלבבות אדומים. "החלטנו להשתמש במילה דייטים ולא שידוכים כפי שהופיעה בתמונה וחיכינו שהצלם והאיש שעומד מחורי המיזם יתקשר וישפוך אור על הספסל המקורי" הסביר מנכ"ל העירייה, עדי מלכה.

ואכן, כעבור מספר ימים התקשר האמן איתמר טל וסיפר כי נתקל בפוסט שהעלתה העירייה ושמח לגלות שהספסל שלו הגיע עד לנוף הגליל. "בעבר היה לי דוכן במדרחוב נחלת בנימין, אני עדיין מאוד קשור למקום וחשבתי איך אני יכול לתרום וכך נולד הרעיון להציב את "ספסל השידוכים" שיעזור לאנשים להכיר. "

איתמר סיפר כי בכל יום שלישי אחה"צ הוא מגיע לספסל ונפגש עם אנשים שמחפשים אהבה. אחרי הפגישות הוא מנסה לייצר חיבורים לזוגות ומקומו בגן עדן מובטח כי עד כה הצליח לשדך 3 זוגות וכולם נשואים באושר. "המיזם כולו הינו התנדבות. שכרי הוא בכך שכל זוג שמכיר דרך הספסל מתחייב להעביר את זה הלאה ולעשות מעשה טוב." הסביר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ספסל הדייטים. דוברות נוף הגליל, אתר רשמי
ספסל הדייטים/אתר רשמי, דוברות נוף הגליל

בעיריית נוף הגליל התלהבו מסיפורו המרגש של האמן וכך הוחלט על שיתוף פעולה בהפעלת המיזם בנוף הגליל "סיכמתי עם ראש העיר שאחת לכמה זמן אגיע לנוף הגליל, אשב על הספסל, אכיר אנשים ואחבר ביניהם בדיוק כמו בספסל בנחלת בנימין ומי יודע? אולי נוף הגליל היא רק הסנונית הראשונה ובעקבותיה יאמצו את הרעיון רשויות נוספות והוא יתפרש על פני כל הארץ".

איתמר טל בן 44 מרמת גן גדל ונולד בקיבוץ יפעת, הוא למד תקשורת חזותית ועיצוב גרפי. את הפרסום והקריירה המשגשגת שלו השיג בין היתר בזכות "בבה כבשה" הבובה שיצר וזכתה לעיבוד של סדרת ספרים מצליחה על שמה. את דוכן האומנות הראשון שלו הקים בנחלת בנימין ב - 2006 וכעת כאמור חזר לשם על תקן שדכן בהתנדבות. "אני מזמין את כל הרווקים והרווקות בנוף הגליל לנסות את אפליקציית ההיכרויות האנושית החדשה - שיחה תמימה על ספסל פשוט. "אני מאמין גדול באהבה ויש לי את החוש לאתר זיווגים אז אני משתמש בו בשביל לעשות טוב. "

התגובות ברשת היו נלהבות ובעירייה מחכים בקוצר רוח לדייט הראשון עם איתמר טל :" גם אני מצפה לכך בהתרגשות גדולה. במקור אני יליד קיבוץ יפעת, גדלתי והתחנכתי במקום ואני מאוד אוהב את נוף הגליל. זאת הזדמנות מצוינת לסגור עוד מעגל".

  • עוד באותו נושא:
  • נוף הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully