וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הרוגים בתימן בתקיפות הקואליציה הסעודית, האינטרנט הושבת

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 17:48

בית כלא בצפון המדינה שבשליטת החות'ים נחרב בתקיפות האוויריות, וגורמי הצלה דיווחו על 100 הרוגים ופצועים. תקיפה אחרת של מרכז תקשורת בעיר הנמל חודיידה ניתקה את המדינה מהרשת. הקואליציה הסעודית הגבירה את תקיפותיה נגד המורדים הפרו-איראנים מאז המתקפה על אבו דאבי

הריסות של מבנה ששימש מרכז מעצר זמני והותקף על ידי הקואליצה הסעודית בסעדא, תימן, 21 בינואר 2022. רויטרס
שרידי בית הכלא שהופצץ על ידי הקואליציה הסעודית/רויטרס

יותר ממאה עצורים נהרגו או נפצעו היום (שישי) בתקיפת בית כלא בשליטת המורדים החות'ים בצפון תימן על ידי הקואליציה הסעודית - כך אמרו גורמי הצלה. שעות קודם לכן, תקיפה אווירית נוספת בעיר הנמל חודיידה, שבמערב המדינה, גרמה לניתוקה של המדינה הערבית בעולם מהאינטרנט.

תמונות לוויין שהגיעו לידי סוכנות הידיעות אי-פי אישרו כי מרכז תקשורת בעיר, החיוני לחיבורה של תימן לאינטרנט, נפגע בתקיפת הקואליציה בהובלת ערב הסעודית. היא תקפה גם אזורים הסמוכים לבירה צנעא, שנמצאת בשליטת המורדים השיעים הפרו-איראנים מאז 2014.

התקיפות האוויריות האינטנסיביות הן ככל הנראה תגובת הקואליציה למתקפה חריגה של החות'ים נגד איחוד האמירויות ביום שלישי השבוע. החות'ים שיגרו מל"טים וטילים לעבר אבו דאבי, בירת הנסיכות שמשתתפת בקמפיין האווירי של הקואליציה הסעודית. הקואליציה תומכת בממשלת תימן המוכרת על ידי הקהילה הבינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully