וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא נשים בתפקיד אל"מ: קצינה בכירה שלישית ביחידת העילית של אמ"ן

17.1.2022 / 13:19

אל"ם ג' מונתה לראשת מטה 8200 ובכך יהיו שלוש נשים בדרגת אלוף-משנה ביחידה. הקצינה הבכירה תהיה אחראית לבניין הכח של היחידה, כשבשנה האחרונה נרשם שיא חדש של 47 נשים בדרגת אל"ם בצה"ל

בדיון שיבוצים שהתקיים בשבוע שעבר בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, הוחלט על מינוי אל"ם ג' לתפקיד רמ"ט 8200. בכך הופכת להיות הקצינה השלישית בדרגת אלוף-משנה ביחידה, ותמשיך את קידום הנשים לתפקידים בכירים באגף המודיעין.

במסגרת תפקידה כרמ"ט 8200 אליו תיכנס בחודשים הקרובים, תהיה אחראית לבניין הכח של היחידה, תוך דגש ייחודי לפיתוח המשאב האנושי האיכותי והייחודי ב-8200 ועל שמירת הרציפות התפקודית וחיזוק הכשירות המבצעית, נוכח התגברות האיומים במרחב הסייבר שהתפתח כמימד לחימה נוסף בשנים האחרונות.

אל״ם ג׳ מונתה לרמ״ט 8200. דובר צה"ל
אל"מ ג'/דובר צה"ל

אל"ם ג' היא קצינה בעלת נסיון רב, שמגיעה אחרי מגוון רחב של תפקידים בחיל האוויר, אגף התכנון ואגף כח האדם. מינויה משקף את השילוביות והרב-זרועיות אשר נדרשות ביחידה, בכדי להתמודד עם כלל האיומים במרחבים הקרובים והרחוקים, להמשיך ולפתח את בניין הכח במגוון רחב של תחומים, וכן לקדם את כח האדם הטכנולוגי והמודיעיני ביחידה 8200.

אל"ם ג' תצטרף לשתי אלופות-משנה נוספות ביחידה, סגנית המפקד לדיגיטל, אל"ם ג' ומפקדת מרכז הסייבר ביחידה, אל"ם ל'.

בשנה האחרונה נרשם שיא חדש של 47 נשים בדרגת אל"ם בצה"ל. לשם השוואה, לפני שנתיים היו 39 וב-2016 היו בדרגה הזו 24 נשים. בחמש השנים האחרונות אחוז הנשים מתוך כלל נושאי דרגות רס"ן גדל מ-25% ל-29% וכמות הסא"ליות עלתה בכ-30%.

  • עוד באותו נושא:
  • 8200
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully