וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב סאגט ("צער גידול בנות") הלך לעולמו בגיל 65

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 8:26

השחקן והקומיקאי נמצא מת בחדר מלון בגיל 65, רגע לאחר שיצא לסיבוב הופעות חדש. הכוכב האמריקאי-יהודי התפרסם כאבא ב"צער גידול בנות". "הוא היה אחד האנשים הכי מתוקים בעולם", צייצו מי שעבדו איתו בעבר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, בוב סאגט הלך לעולמו בגיל 65. השחקן והקומיקאי נמצא הלילה מת בחדר מלון באורלנדו. הבדרן יצא לא מזמן לסיבוב הופעות, ורק שלשום צייץ בהתלהבות בתום הופעה. מותו אושר בידי המשטרה המקומית. נסיבות המוות לא ידועות, אך אין חשד לפלילים. סאגט הותיר אחריו את זוגתו הנוכחית ושלוש בנות מזוגתו הקודמת.

בוב סאגט. פיליפ פארונה, GettyImages
בוב סאגט באחת מן ההופעות הציבוריות האחרונות שלו, בנובמבר 2021/GettyImages, פיליפ פארונה

סאגט התפרסם בעיקר בתפקידו כאב המשפחה דני טאנר בסדרה "צער גידול בנות", והופיע לפני חמש שנים גם בסדרת ההמשך שלה, "צער גידול בנות - הדור הבא". נוסף לכך, היו לו עוד שלל תפקידים. בין השאר, הוא הנחה מסוף שנות השמונים עד סוף שנות התשעים את התוכנית הפופולרית "America's Funniest Home Videos" ודיבב את טד מוסבי העתידי ב"איך פגשתי את אימא".

ב-1998 ביים סאגט את הסרט "עבודה מלוכלכת", בו כיכב בין השאר הקומיקאי נורם מקדונלד, שהלך לעולמו לפני כמה חודשים. בסרט זה, כמשתמע משמו, השחקן לכלך את התדמית שנדבקה לו בגלל תפקידו בסדרה מתקתקה כמו "צער גידול בנות". הוא עשה זאת גם במופעי הסטנד-אפ שלו ובתפקידים אחרים, למשל הופעת אורח בסדרה "הפמלייה", השתתפות בדוקו הגס "האריסטוקרטים" וכמובן הרוסט שלו בקומדי סנטרל.

עוד בוואלה!

הצגת הקולנוע האחרונה: חייו ומותו של פיטר בוגדנוביץ'

לכתבה המלאה

סאגט היה בן למשפחה יהודית, והשתתף ב"השוטר הטוב", עיבוד אמריקאי לסדרה ישראלית בשם זה. הקומיקאי דון ריקליס אף הגדיר אותו פעם כ"קלרק קנט היהודי".

ב-2007, התראיין סאגט לעיתונאי הישראלי לי-אור אברבך והצהיר: "לבי עם ישראל, ביקרתי בה וזה מקום מדהים. תמיד היתה לי נטייה לאהוב את המורשת שלי, ותמיד עשיתי ככל יכולתי למען ישראל, אבל לצערי אני מרגיש שאני לא עושה מספיק".

סאגט היה אדם אהוב, וההספדים הנרגשים לא איחרו לבוא. אשלי ומרי-קייט אולסן, התאומות הזהות שגילמו יחדיו את אחת מבנותיו בסדרה, הצהירו: "הוא היה האדם הכי אוהב ונדיב. אנחנו כל כך עצובות שהוא כבר לא איתנו, אבל יודעות שהוא ימשיך להיות בצידנו וידריך אותנו בחסד שלו, כפי שתמיד עשה". קנדיס קמרון, שגילמה בת אחרת, צייצה: "הוא היה אחד האנשים הכי טובים שהכרתי בחיי. אין לי מילים". ג'ון סטיימוס, שגילם בסדרה את גיסו, הוסיף: "אני שבור. אני בהלם מוחלט. בחיים לא יהיה לי חבר כמוהו. אני כל כך אוהב אותך בובי". קאט דנינגס, שגילמה את בתו בסיטקום אחר ומצליח הרבה פחות, "לגדל את אבא", כתבה: "הוא היה האיש הכי מקסים ותמיד הגן עליי".

באופן פואטי למדי, רק לפני כעשרה ימים נפרד סאגט מבטי ווייט, שהלכה לעולמה אף היא: "אני לא יודע מה קורה אחרי שמתים, אבל אם בטי אומרת שבמותנו אנו זוכים להתאחד עם אהבת חיינו, אני מקבל את מילתה", כתב אז בפייסבוק.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully